Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FrieseMenner schreef:Heb het idee dat de handel inderdaad weer sterk aantrekt, al hebben we hier in de omgeving nooit last gehad van het 'overschot' paarden/pony's. Heb het idee dat de gemiddelde/goede kwaliteit pony's altijd wel snel verkopen.
Is er ook iemand die interesse heeft in een schimmelmerrie drachtig van mijn valk hengst Twisthoeve's (G) Rhydaman(evt. incl. Hengstveulen van Winaldahiems Katrines)
FrieseMenner schreef:Ik meende dat het een 8 jarige merrie is. Is al gewend aan de lange lijnen, beginselen zitten er dus in. Het is wel een vrij pittige merrie, geen geschikte kinderpony. Zit boven in de maat, over de 1.20 maar wel volledig a gefokt. Ook leuk beestje om te zien! Ze waren erg te spreken over de combinatie met Twisthoeve's (G) Rhydaman, grote kans dat ze het veulen dus wel terug willen nemen!
FrieseMenner schreef:Even een vraag/mening van jullie: Ik zou Twisthoeve's (G) Rhydaman, wanneer hij zich goed(behandelbaar) blijft gedragen, graag nog een keer bij de HK voor willen brengen(zal dan wss 2014 worden) Is hij in jullie ogen wel HK 'waardig'?
Melanie5 schreef:Hier weinig nieuws. Ponies lopen nog buiten. We zijn begonnen met de stallen winterklaar te maken. Het worden inloop stallen met een verharde uitloop en wat zand. Moet van 1 stal nog een deel nieuwe dakpannen leggen.
@regtur: heb jij nog wat gehoord van onze merrietjes in het "wild"? Hoop dat ze daar nog even kunnen blijven.
FrieseMenner schreef:Bedankt. We zijn er nog niet helemaal over uit maar het hangt ook een beetje van Giel af. Hij gedraagt zich nu super, ik kan gewoon langs de merries lopen zonder dat tekeer gaat. Alleen weet ik niet hoe hij op wedstrijd reageert, wanneer er veel meer andere pony's zijn. Nu scheelt het dat hij straks in het span komt met een ruin maar ik wil geen levensgevaarlijke combinatie vormen. Voorlopig ziet het er naar uit dat hij gewoon hengst blijft.
Even een vraag/mening van jullie: Ik zou Twisthoeve's (G) Rhydaman, wanneer hij zich goed(behandelbaar) blijft gedragen, graag nog een keer bij de HK voor willen brengen(zal dan wss 2014 worden) Is hij in jullie ogen wel HK 'waardig'?
Cemlys schreef:Leuk is dat zo'n berichten Regtur! sommige doorlopen alles of het niks is, als ik naar mn 4 jarige kijk, die is zo makkelijk, gaat als een speer op mengebied, maar in een paar maand tijd net zo hard onder het zadel. Vandaar dat er even een jaartje nu gas terug genomen wordt ivm dracht. Ik wil niet dat het te snel gaat voor zo'n jong koppie.
Diane_Basje schreef:Nog wat laatste foto's van ons hengstveulen Rumble (v. Twisthoeve's (G) Rhydaman)
Morgen brengen we hem naar zijn nieuwe eigenaren
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]