We hebben het gewoon weer voor elkaar gekregen!! 500 pagina's vol met gebabbel
welshpraat 1
Welshpraat 2
Kijk Wij snappen heel goed als je mee wil praten want het is hier ook Zo gezellig!
Maar dan moet je je wel even voorstellen;
Zonder lijstje maak je überhaupt geen kans, met lijstje is je kans in ieder geval al een stukje groter.
Mijn echte voornaam is:
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie):
Daar woon ik met:
Ik heb wel/geen relatie
Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam:
In het dagelijks leven ben ik:
Indien student: ik studeer:
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s:
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):
Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is:
Ik fok onder de stalnaam:
Verder heb ik de volgende huisdieren:
Dit ben ik (foto):
Ik wil nog vertellen dat:
De leden:
Fieeekk
lavien
_R_G_
_Michelle__
Xeen
ambie
RZ_Lin
_linkepink_
Bonny4life
ponyta
puicky_lover
Francien_
_likepink_
BijouCharlie
Cartouchje
Laurie1
yocome
Deborahh
PollyAgain
Jordy_
stalshamrock
Yucome
susi
askazita
Carriejjjj
Nyckle
wis je datjes:
wjd: Zatosca drachtig is
wjd: Lotte 3 maart 2007 een merrieveulen heeft gekregen, genaamd Something Special.
wjd: dit topic super leuk is
wjd: welsh pony & cob leuke pony's zijn
wjd: die al weer het derde topic is van welsh praat
wjd: hier elke maand wel 1 iemand aanmeld
wjd; Lisanne misschien met haar Welsh NWR(K) pony Lavinia in juli naar de merriekeuring gaat?
Nog wat leuke Quote’s;
_R_G_;
Ik ben ook super goed in onnodige reacties geven
_R_G_ schreef:Hou het wel een beetje gezellig hier
Dat is het dus ALTIJD
Fijn ook dat ik ALTIJD positief ben
_R_G_ schreef:ja ik ben er ook echt Heel blij mee
Heb ook maar een beetje last van stemmings wisselingen
_R_G_ schreef:Hello!!
WOEEHHHH!!!
Ik mag Einderlijk wedstrijden gaan rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook heel graag duidelijk.
_R_G_ schreef:Morgen ben ik een dagje naar zee
dus ik begin MAANDAG aan de bewerking en dan wil ik ALLE foto's hebben!!!
Langdradig wie ik ? nee toch
_R_G_ schreef:gewoon de eerst paar keer zn been optillen en naar voren doen en dan meteen het commando PAS er aan toe voegen,
klopje op zn hals geven, en dan na 10 x ofzo zelf laten proberen en als hij/zij in het begin ook maar een beetje met zijn/haar been naar voren gaat heel goed belonen.
dan als het een tijdje goed gaat alleen nog maar belonen als hij/zij het beter of even goed doet als de vorige keer,
en als hij/zij het slechter doet gewoon negeren en nog een keer proberen.
als hij/zij dat goed onder de knie heeft kun je inplaats van met je hand tegen zijn/haar schouder/binnekand van de knie een duwtje te geven een heel zacht tikje met de sweep geven en ALTIJD het commando blijven zeggen
als hij/zij dat ook door heeft kun je langs zijn/haar buik gaan staan en dat proberen als dat lukt kun je er op gaan zitten en het zo proberen misschien is het dan handig als er nog iemand bij is die hem/haar eventueel te kunnen helpen als dat nodig is.
en dan helemaal opnieuw beginnen met het andere been Als je dat wil
maar je moet altijd wel op een paar dingen letten;
De eerste ong. 5 minuten mag hij/zij nog schrapen maar daarna negeer je hem/haar en zeg je NEE of je geeft hem/haar een ZACHT tikje tegen de voorkant van zijn/haar been met de zweep.
als je hem/haar beloont met brokken raad ik aan of 1 brokje per keer te geven dan heb je minder kans op schooien en als hij/zij schooit dat negeer je hem/haar of je prikt ZACHTJES met je vinger tegen zijn/haar neusje.
als hij/zij zijn/haar been naar achteren doet negeer je hem/haar of je geeft een ZACHT tikje tegen de Achterkant van het been of tegen zijn borst, maar je mag dit NIET goed vinden.
Het paard moet altijd op letten en naar jou kijken niet naar het buurpaard of what ever.
Als je paard niet meer oplet laat je heb STIL staan en loop je even een stukje weg en rond je paard heen het paard mag NIET gaan lopen maar moet wel op Jou letten (zo voorkom je het schooien ook)
Als je paard een brokje heeft gehad moet je je hand op de hoogt van zijn/haar wang houden maar het paard niet aan raken hij/zij moet zelf komen en laten zien dat hij/zij geintereseerd is.
daarbij mag hij/zij dat weer Niet gaan schooien, doet hij/zij dat wel prik je Heel ZACHTJES met je vinger tegen zijn/haar neusje aan.
Als je met het zweep commando werkt moet je wel zorgen dat je paard het niet ziet als iets wat hem straft of pijn doet MAAR als hij onder de oefening vervelend is mag het daar best wel voor dienen maar niet op een manier dat hij/zij er bang voor wordt.
Als je paard met het verkeerde been de pas doet maakt dat niet uit en beloon je hem/haar Toch!
Behalve als hij/zij er een gewoonte van maakt.
EN DAN DE REGEL WAAR IEDEREEN ZICH AAN MOET HOUDEN;![]()
![]()
WORDT NOOIT BOOS EN HEB VEEL GEDULD WANT HET LIJKT MAKKELIJK MAAR HET IS BEST WEL EEN LASTIGE OEFENING VOOR JE PAARD!
Dat was het wel zo'n beetje![]()
![]()
Nou ik zou zeggen succes en veel plezier voor de mensen die dit hun paard ook willen leren
Kus Winnie
Alles is te proberen
_R_G_ schreef:
p.s. ze zijn nog steeds te koop of gratis af te halen
Altijd heel pijnlijk, Weggaan
_R_G_ schreef:op google niet nee
maar ik moet gaan![]()
Doeg XX
Susi;
Trots

susi schreef:Ik heb vandaag een super mooie welsh gereden !
Koffievos .. super mooi beest !
Is ook een hengst en die nek ! wauw !
Fieeekk;
Daarom is ons topic zo snel vol

Fieeekk schreef:Jeutje jullie gaan idd hard !
Ja onze welshjes zijn erg fanatiek in Welsh zijn
Fieeekk schreef:Hoihoi allemaal
Ik wilde vandaag graag op Floris rijden.. maar helaas niet gedaan, omdat we even weer een poging hadden gedaan met dekken. Maar helaas. Niet gelukt, nicky bleed maar gillen en wegtrappen. Had écht mijn camera mee moeten nemen! Floris stond réchtovereind. helemaal maaien met zijn voorbenen en ook lopen, zo ontzettend mooi
FZ_Lin;
Zo zie je maar ze komen ALTIJD terug

FZ_Lin schreef:ben er ook weer na een tijdje!
Heb om eerlijk te zijn niet echt veel zin om terug te lezen, dus dan maar een vraag..
askazita wat voor pony/paard zoek je?
ponyta;
houd altijd de lol erin

ponyta schreef:whahaha.. ben supper hyper
Nou hier issie dan

ponyta schreef:whahaha .. heb al wel weer zin in welshpraat3
Maar je weet toch, wij zitten voor de Coputer gekluisterd
ponyta schreef:heei lau(rie) ben je ook online
Askazita;
Ja het is hier altijd een meelboel
askazita schreef:ben melig
Lavien;
Nou ik dus haha, en snel gaan we zeker
Lavien schreef:Goeie avondZOooo jullie gaan hard!!!Nog maar 4 pagina's!!!Wie gaat de openings post doen??
HEEL VEEL PLEZIER !!!
Op naar de Volgende 500 !!

Veel Plezier!!
Kus Ons!