Mijn haflinger is ook al weer heeeeeeel erg aan het verharen !
Ik denk dat het gewoon komt door het 'wisselende' weer.........bij mij op stal staan er ook al weer paarden onder een '0' grams. Het liefst stel ik een deken ook zo lang mogelijk uit, maar het scheren wil ik ook altijd zo lang mogelijk uit stellen...........................
ja dat is alweer de wintervacht mijn fjord heeft al best een dikke vacht vergeleken de rest en hij verhaart ook al erg goed dus niks om je zorgen om te maken!!
Mijn Fjordje verhaart ook, tijdens t poetsen denk ik wel eens.. Hou je nog wel wat over :p komt zoveel af haha maarja ze is nog steeds niet kaal dus zal wel goed zijn
nadat de onze ivm de natte weer op stal staan, zijn ze ook weer begonnen met verharen. Ook door de temperatuur schommelingen hebben de onze al meerdere keren per jaar verhaard.
Mijn Vlinnie is ook alweer volop bezig zijn wintervacht te breien. Hij wordt dan zo lekker zacht, vooral achter zijn voorbenen. Maar een probleem wordt het ook want ik heb hem nu al een nacht op stal moeten laten staan (is baasje niet blij mee) omdat hij na de buitenrit bezweet was. Met handdoeken was dat niet droog te krijgen en drie kwartier later was hij nog niet droog. Hoe doen anderen dit?? (behalve scheren)