Ik ben vreselijk nieuw op dit forum, maarja, men moet ergens beginnen he. Dus ik ben al her en der aan het forummen, en ik ben momenteel zo blij dat ik toch ook eens een eigen topic wil openen.
Wat is nl het geval: ik ben aan het sparen voor een eigen paardje, met als voorkeur een fjordje.
En morgen gaan mijn instructrice en ik kijken bij een hele leuke fjordendame!!

Ze is nog maar heel 'groen'. Pas drie jaar en maar net ingereden, en ze schijnt een echt clowntje te zijn. Ze zal niet schrikken van een 'enge' skippybal maar ze pakt het ding juist op en gaat ermee spelen. Geen bang type dus. Klinkt als een paardje met humor en daar hou ik absoluut van!
Ze heeft ook een mooie kleur en lange manen (dus geen manenknippen): ze is nl een hele lichte rotblak met een lichte aalstreep en hele blonde manen en staart. De eigenaresse vertelde dat er maar een paar van deze kleur per jaar geboren worden.
Hopelijk concludeerd mijn instructrice dat het iets voor mij is en dat ik haar aankan en haar goed op kan leiden.
Nou, gossie, ik ben helemaal hieperdepieper.

Nu ook een vraag: Ze is nog niet zo groot, 1,43 en ik vroeg me af, zouden hier nog veel cm bijkomen naarmate ze ouder wordt?
Groetjes van een blije Maanling.

dit is zo'n blonde