Hej allemaal, ik wou even melden dat ik Super trots ben op mijn fjord*D vandaag voor het eerst aan de hand gefietst (stap&draf) ging echt super, hij reageerde niks anders dan als ik er naast LOOP. Nou dat wou ik even zeggen en ik wil mijn vriendin ANGELA even feliciteren want ze heeft vandaag (ja vandaag 13/11/'06) een fjord gekocht!!! Met inhoud (dus met een veulentje die in Mei komt) , ik ga morgen even kijken !!
Fijn is dat he,Viking van mij vind het super naast de fiets,of ik met een wilde snuivende hengst onderweg ben Vik loopt gewoon aan een halster mee zonder poespas
Ja het was ook best spannend de eerste keer je weet niet hoe hij reageert maar nadat hij de route zovaak had gelopen (ik er gwn naast)dacht ik dat hij het wel goed zo doen! Ik heb ook mijn oude fiets ervoor in gebruik waarbij ik het zadel zo laag heb gezet dat als er iets gebeurd ik meteen met m'n voetne aan de grond kan!
hee noel!, leuk =D ik wist t al maja, nog bij angela geweest? nouja k haal je zondag om ong. 12 uur op oke? wand ik zag net dat ik al om 13:33 moet rijde =O k sms je nog wel!
wat leuk zeg! leuk ook dat je vriendin er 2 fjordjes bij heeft:p en vand at fietsen moet best kunnen. ging vorig jaar winter ook vaak met een arabier naast de fiets. dat moet ze maar leren ze is niet van porselijn. ze deed het altijd braaf soms schrikken maar paste wel goed op mij en de fiets