Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nee toch?Bella schreef:Hee Marleen...kiezen jullie alleen deze drieNee toch?
Blijf er overigens nog wel steeds bij dat het handig is om zo'n exterieurformulier te gaan gebruiken. Dit schept enorm veel duidelijkheid!! Sommige onderdelen kun je namelijk niet vanaf foto oordelen! En later kun je dit weer relateren aan de DNA samenstelling of hoe Harmanny dit ook maar wil!
Verder inderdaad: Zoek contact met het stamboek voor hun kijk op de door jullie te onderzoeken onderdelen en vraag fjordeneigenaren het formulier kritisch in te vullen. (maar houd er wel altijd rekening mee dat het dan misschien niet altijd 100% gelijk ingevuld wordt...dus dat moet je wel meenemen in je eindoordeel)

Want ik snap er nog niks van hoe ik ze dat in moet laten vullen 

Daphne_65 schreef:Ik heb een nakomeling van Inco, een grijze jaarling uit een merrie van Yerxes, ik wil ook wel meedoen, wat wil je weten ???
) monique22 schreef:helaas wij hebben en anton nakomeling merrie

Fjordenmaniak schreef:Rian heeft een dochter van manus gegeven, Ykara, is niet van mij, maar daar kan ik wel wat info en een foto van geven.
Verder heeft de moeder van Rian wel enkele veulens van Inco gehad, maar de meeste weet ik momenteel niet zo veel van. Behalve 1 die afgelopen jaar naar de keuring is geweest, deze wordt momenteel in de sport uitgebracht.
Van Tunar kun je meer dan regelmatig zeggen: vaak model tank, beweging waar je u tegen zegt, en enorm werkwillig.