Jaa over 2 weekjes is het dan zover dan verwachten wij een fjordenveulentje! Hopelijk gaat alles helemaal goed (afkloppen) Nu hadden mijn moeder en ik het even over wat namen, en nu wisten wij niet meer zeker met welke letter het moet beginnen..
Ik heb altijd al heel vroeg een namenlijstje klaar. Ik wil altijd een originele naam bedenken, dus dat maakt het best lastig. Afgelopen 2x is het me gelukt, maar dit jaar wordt het heel moeilijk denk ik. Vind de G een rotletter...ach scheelt dat Woudientje pas in augustus moet, dan kan ik vast wel een naam vinden die nog niemand heeft
Haha guuske is ook leuk, Mijn broer heet guus denk niet dat die het kan waderen
Dit word ons eerste fjordenveulen, en wat ik dan wel jammer vind is dat je eigenlijk al weet wat voor veulen eruit komt. Je weet de kleur, je verwacht geen aftekeningen etc. Haha is daardoor wat minder spannend ofzo.
Ik heb 2 weken geleden een fjordenveulen gekregen maar ik vond niet echt een leuke naam met de G. Dus nu heet hij Yaro.
Siepi
Geplaatst: 11-04-10 11:48
HorseFreak13 schreef:
Ik heb 2 weken geleden een fjordenveulen gekregen maar ik vond niet echt een leuke naam met de G. Dus nu heet hij Yaro.
Hoe heet hij op papier dan of vraag je geen papier bij hem aan en ook nog gefeliciteerd met je veulentje en veel plezier er mee
SandraWierda
Geplaatst: 22-04-10 09:23
Als ik dan makkelijk redeneer wordt het in 2011 de "H"en in 2012 de "I" ?? Want dan kunnen we er vast overgaan nadenken wat voor namen er bij ons op het lijstje komen te staan. Maar ik beslis pas echt wanneer het veulen geboren is, ik vind ook dat een naam bij het veulen moet passen. Heb ooit een keertje een KWPN veulentje gefokt en die kreeg uiteindelijk een naam die niet eens op het lijstje stond
Nou het is een merrie geworden, met de prachtige euhum naam Getrøde. roepnaam: Treuzel Het heeft immers ruim 3 weken geduurd voordat het eruit wou komen, en 3,5 uur voordat ze begon te drinken