Hallo iedereen.ik vroeg me af of hier ook fjordjes waren van Barstad. Bastard is de vader van de moeder van mijn yesta.De papa van yesta is overgins briggen ben benieuwd!
jaa Ik meld mee!! Jordy van 12 v: Barstad M: MonaIn mijn profiel kun je hem zien,, ik ga even in jou profiel spieken
haha jaa! Alleen bij mij niet de directe vader hé, de vader van de moeder van yesta. dus eigenlijk de opa
ja ik zag het,, een kleindochter van Jordy zijn Vader, hihineef & nicht?:Prijd jij ook wedstrijden met Yesta?
Onze oude merrie was ook van Barstad. En daar heb ik inmiddels alweer een 11 jarige dochter van !Zie profiel Sylvy .
J0ortje_M schreef:ja ik zag het,, een kleindochter van Jordy zijn Vader, hihineef & nicht?:Prijd jij ook wedstrijden met Yesta?nee nog niet. maar ben al wel hard aan het oefenen
Ik heb een tijdje ook een fjordenmerrie gereden. Barstad x Firose; vv Jaermann vm KastoreZe is van 1995. Weet niet wat er met haar gebeurt is, dus als iemand haar kent hoor ik het graag?!
Ik verzorg een Fjordje Tjitske, is Barstad x Norka.Fototje;http://i290.photobucket.com/albums/ll27 ... G_3283.png