Kelly schreef:Jemig waar moet ik beginnen..
Hoe vind je de woorden voor iets waar je hoofd het mee eens is maar je hart absoluut niet...![]()
Ik probeer het steeds van me af te zetten maar het gevoel dat ik heb als ik op Taco zit kan ik eigenlijk niet langer meer aan.
Taco heeft zich altijd voor 200% voor mij gegeven en ik heb een geweldige band hem.
Alleen zelfs nu zijn lichaam wat minder mee werkt wil hij dit nog steeds.
Hij wil voor mij werken, werken, werken en nog eens werken maar ik wil hem rust bieden.
Die rust vind hij niet met mij in het zadel. Zodra ik ga zitten gaat hij ervoor en dat wil ik niet meer.
Hij wordt gefrustreerd als ik hem temper en hierdoor blokkeert hij aan alle kanten.
Daardoor stap ik er eigenlijk niet meer op en krijgt hij niet de aandacht die hij verdient.
Hij is te jong en te goed om stil te staan maar als ik met hem bezig ben kan zijn lijf niet meer wat zijn hoofd wel wil.
En dat gevoel is hartverscheurend...
Nu van de zomer kan ik wel veel buitenritten met hem maken maar van de winter ben ik weer gebonden aan het in de bak rijden.
Het enige wat ik wil is het allerbeste voor Taco en op dit moment voelt het niet dat het allerbeste is om hem bij mij te houden.
Ik heb contact gehad met Ton en Aletta van Moravita (http://www.moravita.com) omdat ik wist dat hun nog een pony zochten voor hun zorgboerderij.
Ze waren heel erg enthousiast en vinden het een eer als Taco bij hun op stal komt staan.
Direkt hebben ze een stal voor hem uitgezocht en zijn eigen weiland.
Hij mag daar de hele dag naar buiten en krijgt volop de aandacht van de mensen die op de zorgboerderij komen.
Taco is zo open en geniet altijd van de aandacht dat ik zeker weet dat hij dit geweldig zal vinden.
Ze zullen met hem gaan werken aan de lange lijnen, onder het zadel soepel houden en voor de wagen, ze hebben een prachtige galopbaan.
Het werken met hem wordt alleen onder begeleiding gedaan.
Hij blijft ten alle tijden van mij. Gaat het niet met hem of trek ik het niet kan ik hem zo weer ophalen.
Hij gaat dus gewoon op vakantie bij Moravita.
Ook al doe ik sinds mijn beslissing niets anders dan huilen: liefde = loslaten.
Inmiddels is mijn lieve Taco alweer een week bij Ton en Aletta.
En ook al mis ik hem verschrikkelijk, voor hem is het paradijs op aarde.
Hij heeft een prachtige grote stal waarbij hij heerlijk met zijn buurpaard kan knuffelen omdat er niets van tralies tussen zit.
Heeft zijn eigen weilandje en wordt tot in de puntjes verzorgd.
Taco heeft nu echt zijn paradijsje weer zoals hij dat vroeger bij mij ook had en vind het allemaal heel erg fijn.
Zo erg als ik hem mis, zo geniet hij op zijn nieuwe stek en dat verzacht voor mij een hele boel.
Een vriendin van mij heeft voor mij een armband en een kwastje voor aan mijn autospiegel gemaakt van Taac, zo is hij altijd nog bij me.

Taco
When I think back on these times
And the dreams we left behind
I'll be glad 'cause I was blessed to get, to have you in my life
When I look back on these days
I'll look and see your face
You were right there for me
In my dreams I'll always see you soar above the sky
In my heart, there always be a place for you for all my life
I'll keep a part of you with me
And everywhere I am, there you'll be
Well you showed me how it feels
To feel the sky within my reach
And I always will remember all
The strength you gave to me
Your love made me make it through
I owe so much to you
You were right there for me
In my dreams I'll always see you soar above the sky
In my heart, there always be a place for you for all my life.
And everywhere I am, there you'll be
'Cause I always saw in you
My light, my strength
And I want to thank you now for all the ways
You were right there for me, you were right there for me
For always
In my dreams I'll always see you soar
Above the sky
In my heart, there always be a place for you for all my life
And everywhere I am, there you'll be and everywhere I am there you'll be, there you'll be