Ik denk dat je bedoeld dat ze drachtig is van Timor? Vader x dochter lijkt me niet echt een geslaagde combi .
Zhellie met als vader ook Orsta is ook drachtig van Timor. Nog 8 dagen en dan zou het er volgens het boekje moeten zijn. Ik verwacht dat we daar wel overheen gaan.
Maar de van mij is ook over 8 dagen uitgerekend,, maar die kan wel eerder komen heb ik het idee,, begint nu aadroig te veranderen:) spannend he deze tijd!
dus jij hebt ook een Orsta, ik heb een rodblakke merrie van hem:)
Dan hebben we nog Cariena -->Timor x Wolly (v. Anton). De moeder van Cariena is de dochter van de moeder van Binkie. (snap je hem nog ) http://i7.photobucket.com/albums/y285/d ... 060194.jpg Cariena is momenteel drachtig van Reinar.
En nog een 3 jarige ruin genaamd Che. Dit is een Timor x Brusvein
Ander timor nakomelingen zijn te vinden op de site.
Ik had vorig jaar twee veulens van Timor. Eachann en Elvis, twee hengstjes dus..
Skreiandor
Geplaatst: 30-04-09 20:11
Yep hier een trotse eigenaar van een Timor nakomeling sinds 25-04-2009
Zijn naam is Cas (TimorxReinar), geboren op 08-07-2006, gekocht bij B. v/d Berg en echt een schat van een paard!
Benthe
Geplaatst: 30-04-09 21:55
Hier meldt zich nog een trots baasje met een Timor nakomeling! Benthe (stamboeknaam Brigitte) is Timor x Utah (Lestor x Brigitte II) http://img140.imageshack.us/img140/2083 ... staand.jpg Ze heeft geen eczeem trouwens, haar manen zijn afgeschuurd op deze foto's. Maar ze staat nu 's nachts op stal en gaat dan heerlijk lopen schuren uit verveling Zal blij zijn als ze weer 24/7 op land kan!
jannegien
Geplaatst: 02-05-09 19:33
Sinds vanacht hebben we ook een kleine Timor knul in Wanneperveen. Het volle broertje van Cariena. Zijn naam is nog niet bekend...
Hebben jullie Timors eigenlijk ook een redelijk dunne bos met manen? Andor heeft echt een hele smalle boog, als ik de andere fjorden bij ons op stal zie is dat echt een heel verschil.