Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:Hier ook een lichte ZE-er gekocht, kwam met een redelijke dunne staartwortel en vlassige maantjes. Na wat puzzelen met voer is het eigenlijk zo goed als over. De exceemdeken nog geen een keer op hoeven doen dit jaar. Dus dat het ieder jaar erger wordt is zeker niet altijd het geval, in dit geval zelfs zo goed als over.
wereld schreef:Sorry mensen, maar ik snap echt jullie reacties niet!!!!
De meesten zeggen, niet doen!!! Geen paard kopen met eczeem.
Wat willen jullie? Dat die paarden met exzeem allemaal maar naar de slacht gaan? Oke als ze veel last en pijn hebben is dat mischien beter, maar als het paardje met een eczeemdeken en een zalfje gered is, is dat toch fijn?
Die exzeem paarden hebben ook een baasje nodig lijkt me?
Sorry maar deze reactie's komen op mij niet over als paardenvrienden, meer als mensen die alleen aan zichzelf denken..
wereld schreef:Sorry mensen, maar ik snap echt jullie reacties niet!!!!
De meesten zeggen, niet doen!!! Geen paard kopen met eczeem.
Wat willen jullie? Dat die paarden met exzeem allemaal maar naar de slacht gaan? Oke als ze veel last en pijn hebben is dat mischien beter, maar als het paardje met een eczeemdeken en een zalfje gered is, is dat toch fijn?
Die exzeem paarden hebben ook een baasje nodig lijkt me?
Sorry maar deze reactie's komen op mij niet over als paardenvrienden, meer als mensen die alleen aan zichzelf denken..