maandagziekte/spierbevangen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: maandagziekte/spierbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 08:00

Hier ook ervaring maar bij ons duurde het maar een paar weekjes.
Ze blijkt een aangeboren vitamine E tekort te hebben (dr lichaam maakt dit niet zelf aan) en als we dat bijvoeren is er niks aan de hand.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3



Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: maandagziekte/spierbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 08:57

Die van mij was ook in topconditie (okeej 1e keer niet want toen was ze net 3 en deed nog niks, kwam door een ernstige worminfectie dat ze spierbevangen raakte.
De andere keer kwam door een kou op dr spieren in combinatie met dat vitamine E tekort.

Ik weet niet hoe het bij jou is gegaan maar mijn VA is nog 3x terug geweest om bloed af te nemen, ze heeft op onstekingsremmers gestaan en moest op rust met af en toe stukje wandelen aan de hand.
Daardoor herstelde ze heel snel en liep ze 2 maanden erna weer een endurance goed uit.

Ik weet niet hoe jouw opbouw en veterinaire begleieidng na het vastelen van de spierbavengeheid is geweest? Die van ons erg goed waardoor we er niet veel hinder van hebben ondervonden.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers