Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaiMai schreef:Ik heb geen nakomeling, maar wel een broertje van Vlin staan, Vlim...
Renee_tjuh schreef:Heey,
wij hebben laatst Vlin gekocht en ik vraag me af of iemand iets over de nakomelingen weet of er zelf een hebben, ook graag foto`s
groetjes Renee
alcootje schreef:Halfbroertje![]()
Zelfde vader, zelfde moeder zou moeilijk zijn geworden.
2 deugnieten eerste klas.
Vlin was meer mijn type, Vlim meer van Rien.
Renee_tjuh schreef:Ik vind hem een schat. Ik heb er een keer op gereden en toen ging hij er vandoor, maar je kon hem wel tegen houden. En hij gaat nu ook vaak mee op buitenritten en een keer in zijn eentje en toen was een andere merrie die daar staat hengstig. En opzich deed hij daar niet zo moeilijk mee. ( Wel indruk maken en zo maar niet vervelend.) Hij rijd op buitenrit meestal met een kwpn merrie en dat gaat hartstikke goed.
MaiMai schreef:Ik heb geen nakomeling, maar wel een broertje van Vlin staan, Vlim...
MaiMai schreef:Vlim stond in Den Haag maar is in maart naar Groningen verhuisd. Hij is niet van mij, maar ik zorg voorlopig voor hem. Zijn baasje woont nog wel in Den Haag. Dus je zat niet verkeerd
Vjestagirl schreef:Vlin is idd een leuke hengst! Kep m een paar jaar geleden meegemaakt toen hij net uit t wild kwam. Geweldig lief ding
Renee_tjuh schreef:Vlin stond bij Rien, in helvoirt.
Nou is ie gecastereerd en verkocht aan ons.
owja, foto`s komen nog.
Renee_tjuh schreef:ach, ligt er zowat naast.
ik vind Zortin zo ontzettend mooi.
alcootje schreef:MaiMai schreef:Vlim stond in Den Haag maar is in maart naar Groningen verhuisd. Hij is niet van mij, maar ik zorg voorlopig voor hem. Zijn baasje woont nog wel in Den Haag. Dus je zat niet verkeerd
Oke, Vlim is de bravere variant van Vlin.![]()
Heb je niet een foto van hem?
Ben wel benieuwd naar hem.
akci schreef:Bedenk me ineens wat doms.....![]()
Mijn vorige merrie heeft een maand geleden een nakomeling van Vlin gekregen.