Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sarissa schreef:Tjelgard.
_Marjon_ schreef:Mijn Ronan is ook een Lenngard (x Orsta )DEEW schreef:Helaas geen foto's want ben nog opzoek, maar blondie heeft een veulen gehad van Lenngard! Ik weet wel dat het een rodblakke is:D (en een merrie)
Lenngard die Rodblakke doorgeeft? Nog nooit gezien of gehoord.
Nu word ik wel benieuwd.
DEEW schreef:[
Heb ik mij laten vertellen in ieder geval... Mijn merrie is wel een rodblakke dus het zou kunnen:P
Maar weet niet of de info die gehad heb goed is, ben wel bezig het te oindervinden:P
Vippie schreef:DEEW schreef:[
Heb ik mij laten vertellen in ieder geval... Mijn merrie is wel een rodblakke dus het zou kunnen:P
Maar weet niet of de info die gehad heb goed is, ben wel bezig het te oindervinden:P
Alle veulens lijken rodblakke als ze geboren worden
Maar na maandje of wat worden de maantjes toch echt zwart hoor. Lenngard heeft nergens rodblakke in de bloedlijn zitten dus zou knap zijn als die een rodblakke veulen geeft.
edit: Verder heeft blondie nog een veulen gehad (niet bij mij), en dat was een merrie en die draagt de naam Heather.
Dan is Blond al hoogbejaard of het veulen heeft geen papier want een H zou nu 20 jaar oud zijn.
Maar je kunt het zo navragen bij het stamboek als je vraagt naar Blond (ook niet dr echte naam denk ik?) dr veulens.
Wel gave rooie die Blond trouwens even tussendoor.
wendyke schreef:ik vind daar geweldige fjorden uit komen mooie beesten een vriendin van mij heeft met lenngard zelf wedsrijden gereden in de tijd toen die nog van de hestegaarden was was geen simpel beest
Vippie schreef:wendyke schreef:ik vind daar geweldige fjorden uit komen mooie beesten een vriendin van mij heeft met lenngard zelf wedsrijden gereden in de tijd toen die nog van de hestegaarden was was geen simpel beest
Nee dat zijn zn nakomelingen ook niet merk ik al, maar wel eerlijke en harde werkers. En dan heb ik nog eens een inco x lenngard ook (opa's), das helemaal een turbokannon die niet moe te krijgen is