eerste wedtrijd met haf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

eerste wedtrijd met haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 18:56

Morgen heb ik dus me eerste wedstrijd met haffie:D nu ben ik niet zo'n zeenuw figuur maar zij heefd sinds begin van de week al door dat er wat gaat geburen(steeds het zelfde proefje oefenen) mischien hebben jullie wat tips voor morgen zodat ik haar even goed gerust kan stellen voor en na de wedstrijd aangezien ze nog geen wedstrijd ervaring heefd en andere pony's/paarden nog best eng vind Clown

Maranel

Re: eerste wedtrijd met haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:12

Ik zou als ik jou was op tijd vertrekken zodat je alles rustig aan kunt doen zonder te gaan stressen. Dan blijft je pony ook een stuk rustiger. Je kunt ook daar rustig een beetje tutten en aan alles rustig laten wennen voordat je de ring in moet. Ruim op tijd in gaan rijden (als dat mogelijk is) is misschien ook een optie zodat ze al wat moeier is en alles al een beetje gezien heeft en er aan kan wennen. Met het rijden ook flink bezig houden zodat ze minder tijd heeft om op de andere spannende dingen te letten.

Het zijn maar ideeen, dus ik weet niet of je er wat aan hebt en of het allemaal mogelijk is. Iig heel veel succes morgen!

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 12:07

vandaag heb ik die wedstrijd gehad toen ik daar kwam een drama Gaaaap nooit hengstig en nu natuurlijk weer wel Clown maar in de ring zelf ging het supper Haha! een keer verkeerde galop (A) maja daar kan ik mee leven vamiddag om half 4 prijs uitrijking... als ik laatste word vind ik dat niet erg want het was haar eerste keer maja als ik dat niet ben ben ik alleen nog maar trotser:D

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:53

ik had vorige week zondag mn eerste wedstrijd. ook verkeerde galop maar ik had toch 188 punten Haha! en ach al wordt je laatste dan kan het alleen nog maar beter worden Bloos laat je ff weten hoeveelste je geworden bent??

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:17

was 6e van de 7 naja hele prestatie voor een pony en een meisje die voor het eerst een wedstrijd doen 181 punten:D

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:46

zooo nou dat vind ik super netjes hoor 181 punten en dat voor de eerste keer daar mag je echt trots op zijn:D heb net even in je profiel gespiekt Bloos wat een super mooie haflinger heb je zeg wow echt een plaatje....

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:48

dankje Haha! jammer dat jij geen foto's hebt

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:52

nee die moet ik nog ff een keer in mn profiel gaan zetten Bloos er staan wel 2 foto's van mijn kanjer bij het topic van de haflinger taxaties op pagina 23...

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:56

oke ga zo even kijken Bloos

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:58

jouwes is ook geen lelijkerd hoor:o vind hem wel scgattig:D waarom heb je dan nog geen foto's in je pro staan??

Willeke12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:19

ik heb hem pas 4 maanden en denk er telkens niet aan om daar foto's neer te zetten maar zal het snel doen Haha!
ja hij is echt heel schattig en super lief Haha!

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 19:20

mijnes is afentoe lief:o alleen op haar manier zeg maar :p