Ik heb echt een groot probleem.
Ik wil graag officiële wedstrijden gaan rijden, maar het trailerladen is echt een ramp

Ik ga wel eens naar onderlinge wedstrijden en dan krijg ik haar na 1.5 uur (soms) wel op de trailer.
ik zorg er altijd voor dat er 3 mensen zijn om te helpen. Bix in de trailer hooi en een beetje mest.(dan ruikt het vertrouwd)
We gebruiken NOOIT een zweep!(Om te slaan, wel als armverlenging) dat wil ik ook niet.
hebben we het al geprobeert:
Eerst probeerde we het met een longeerlijn achter de kont.dat had ze na 1 keer door
toen met 2 lijnen dat had ze ook meteen door. ze gaat er gewoon op zitten!!

Toen met hetzelfde draad als de omheining, ook dat had ze naar 1 keer door.
Het probleem is dat ze zo slim is om er steeds weer omderuit te komen.
Het is nu zelfs zo erg dat we haar nieteens meer in de buurt van de trailer krijgen met z'n 3 en.
ze draait haar kont ernaartoe en wil niet meer omdraaien(zijwaarts,achterwaarts enz.)van Zo'n haffie win je het met kracht nooid!
Er zijn wel eens mensen die komen "helpen" maar dat gaat dan met een jas over haar hoofd en een bezem in de kont

Ik wil graag dat ze er zo gewoon mogelijk in loopt en niet met een longeerzweep , bezem of wat dan ook erin geslagen wordt!
We hebben geen (helaas) eigen trailer dus ik kan niet elkedag oefenen ofzo.
Heeft iemand een idee hoe we haar beter en sneller in de trailer kunnen krijgen?
In de zomervakantie stond ze in een "vakantie" weiland. Daar hebben ooit schapen in gelopen dus die hekken staan daar nog. Toen we die naast de trailer zetten kon ze geen kant op dat snapte ze zelf ook wel, dus stond ze er binnen 5 minuten in.
Helaas heb je op wedstrijden niet zulke mogelijkheden.
Mijn vader is niet zo van de paarden dus had hij afgesproken met vrienden dat ze om en om zouden rijden naar wedstrijden.
Daar ben ik dus al super blij om. Maar als ik haar niet eens in de trailer krijg......

Heeft iemand tips????? (srry voor het lange verhaal)