Haflingers van Armstrong-E

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Touchie
Berichten: 17
Geregistreerd: 14-12-05

Haflingers van Armstrong-E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-07 11:38

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal een haflinger hebben van Armstrong-E.

Ik heb er zelf ook eentje. Mijn haf heet Apollo van de Lageweg en is geboren op 10 mei 2006
Afbeelding


elsie1

Berichten: 707
Geregistreerd: 22-10-05

Re: Haflingers van Armstrong-E

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:57

wow die heeft er al aardig wat manen op staan.

Armstrong is een hele leuke en vooral brave hengst die in de mensport zit. Hij doet ook regelmatig mee aan koetstochten gewoon tussen de andere paarden, ook tijdens het dekseizoen blijft hij heel erg braaf bij andere paarden. Als ik zou fokken dan zou hij ook één van mijn favorieten zijn. Wij hebben zelf ook twee hengsten en we hebben ooit een rit gereden met onze hengsten en met Armstrong erbij. Hij was veel rustiger als dekkende hengst dan mijn hengst, die zelfs niet dekt.

Ik hoop dat jouw veulen ook zo'n super karakter krijgt als zijn vader.

de pot verwijt de ketel dat hij zelf zwart ziet

Touchie
Berichten: 17
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Haflingers van Armstrong-E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-07 12:36

Bedankt voor je reactie en de info over Armstrong.

Mijn haf heeft idd al hele mooie manen. Ze zijn net als zijn staart al mooi lang en ook heel mooi vol.
Die van mij heeft nu ook al een super karakter. Hij is heel braaf en koel in het hoofd. Deinst ook voor niets terug en vind alles goed als die maar aandacht krijgt.
Hij is helaas al wel gecastereerd waardoor hij waarschijnlijk ook al wel wat makkelijker is. Hij was klophengst en had hier veel last van. Daardoor was hij heel gevaarlijk en gemeen tegen mensen. Na de casteratie is hij helemaal omgedraaid en dus super lief geworden.

KathyG
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:50

Leeft dit topic nog? Ik heb namelijk een prachtige 8 jarige merrie van Armstrong E en het lijkt me leuk om half broertjes of zusjes te zien!


Jorriska

Berichten: 2
Geregistreerd: 31-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:32

KathyG schreef:
Leeft dit topic nog? Ik heb namelijk een prachtige 8 jarige merrie van Armstrong E en het lijkt me leuk om half broertjes of zusjes te zien!


Hoi KathyG, weet ook niet of dit topic nog leeft..
Maar ik heb een half broertje van jouw merrie.
Namelijk bovenstaand genoemd veulen; Apollo van de Lageweg(Jelle). Vader is Armstrong-E.
Hij is inmiddels 10 en een zeer cool, relax en lief mooi paard! Zou het leuk vinden foto's van half/ broer of zusjes te zien.

Haflinger Apollo (Jelle)
Vader: Armstrong-e
Moeder: Wendy vd zeijlker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers