Dus besloten om hem vanmiddag eens lekker onder handen te nemen en hem dus te wassen.
Maar als je hier op bokt rondkijkt naar haflinger foto`s valt er al snel te zien dat ze zo schoon zijn.
Witte staart, witte manen, witte voetjes.... Mensen wat is jullie geheim? Hoe krijg je je haflinger het beste weer schoon met wassen? Natuurlijk bijhouden en goed poetsen, maar er moet toch iets bestaan waar je je haflinger extra schoon door krijgt? Een mysterieus shampoo`tje
, Een handig sopje
, Een perfecte zeepje
?Mijn haflinger is op het moment aardig vies... Gele staart, Vieze voetjes, manen vol klitten en een lichaam vol met zand en groen van het gras. Hoop dat ik naar vanmiddag met behulp van tips
uit dit topic weer een haflinger heb met: Witte staart, Witte manen, Witte voetjes en een schoon glimmend lichaam.Mensen ik ben klaar voor het geheim hoe jij je haflinger zo mooi schoon krijgt met wassen!
*
dus ik blijf dit topic volgen. WAnt zijn uitgroei krijg ik er nooit uit/ Heb hem laast nog onder handen genomen maar nee het mocht niet baten. Ik zelf gebruik gewoon groene zeep. 3hoekzeep volgens mij. werkt super. Het is namelijk biologisch. alleen moet je het wel een aantal keren doen. Maar goed. Als je die zeep verdund met water hoef je het eigelijk niet uit te spoelen. Ik doe dat namelijk wel. Maar als ik wat vergeet krijg hij geen jeuk ofzo. 

uitspoelen, zilvershampoo erin doen, heel goed inwrijven dat je geen paars meer ziet!, 2 á 3 minuten in laten trekken, goed uitspoelen, biotex in een emmer met warm water doen, nu ong. 5 minuten de staart in de emmer laten hangen, goed inlaten trekken
(alleen is het zo gebruiksonvriendelijk dat ik het je toch niet aanraad