Help wat moet ik doen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne1999

Berichten: 100
Geregistreerd: 22-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 17:07

Isabel_k schreef:
Goed dat je dat hebt besloten! Ik zou nu gewoon rustig ademen en heel veel informatie zoeken. Als je je zorgen maakt over de bevalling kan je volgens mij ook je merrie onderbrengen bij een hengstenhouder voor de bevalling. Die hebben vaak toch meer faceliteiten voor het veulen!

Misschien kan je ook bij de hengstenkeuring/show gaan kijken voor een geschikte dekhengst!

En geniet natuurlijk ook! :D


Mijn merrie onderbrengen bij de hengstenhouder is ook een idee maar wil zelf proberen bij de bevalling aanwezig te kunnen zijn. :j

anne1999

Berichten: 100
Geregistreerd: 22-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 17:10

elenaMM77 schreef:
anne1999 schreef:
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken ik heb er echt wat aan gehad :j Ik heb besloten om haar volgend jaar te dekken. Ga zoals de meesten zeggen heel veel informatie op doen en naar hengsten shows om de perfecte hengst te vinden voor mijn merrie. Tips is altijd welkom graag zelfs, als iemand een leuke hengst weet hoor ik dat ook graag. :D :))



te laten dekken hoop ik toch zeker :') :')

ik maakte die fout toen ik 9 jaar oud was, thuiskwam en heel enthousiast riep dat de buurman mijn konijntje gedekt had. Waarop mijn ouders niet meer bij kwamen van het lachen en ik diep verontwaardig en boos werd, omdat ze mij uitlachten en niet wilde uitleggen waarom


haha inderdaad "te laten dekken" :') :')