Ik wil dit jaar ook voor het eerst mee gaan doen. Gewoon voor de ervaring. Heb het KVTH wel een mail gestuurd maar heb er nog geen reactie op terug gehad. Over de afdeling Noord-Holland en Utrecht is wel al het een en ander bekend.
Liesbethje
Geplaatst: 02-08-10 13:27
ik doe al een aantal jaar mee. Zover ik weet is er nog niets bekend. Zodra ik wat weet zal ik dat hier wel posten
stuur een mail naar klingen@xs4all.nl Zij is van het secretariaat Z-H Zijn nog geen datums bekend hoor, zeker voor de nationale tentoonstelling houden ze zich daar nog niet mee bezig
Ik had al een mailtje gestuurd naar joli en ik kreeg terug dat er inderdaad nog niks over bekend was maar dat het wel gehouden werd. Zodra ze iets weet stuurt ze me een mailtje en het staat ook in het KVTH boekje.
Het is dit jaar niet om door te mogen want dat is 1 keer in de 2 jaar. Verdere info over de wedstrijden komen nog, meer is er nog niet bekend
sjar
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 14:10
Ik kreeg het volgende mailtje waarin alle informatie staat.
Beste deelnemer(s) aan onze dressuur winterwedstrijden, KVTH afdeling Zuid-Holland organiseert dit jaar weer dewinterdressuurwedstrijden.Op 3 zaterdagen zullen wedstrijden worden gehouden bij de Develruiters inHeerjansdam.Men kan hieraan deelnemen met Trekpaarden en Haflingers, met of zonderstartkaart (paarden en pony's) van de KNHS in de categorie B t/m Z2.Degene met startkaart kunnen 2 proeven rijden en deelnemers zonderstartkaart rijden 1 proef per wedstrijddag .De kosten voor deelname is € 7,00 per proef.Afmelden uiterlijk 24 uur van tevoren. Bij een te late afmelding zal hetvolledige inschrijfgeld toch moeten worden voldaan.De vastgestelde data voor de wedstrijden zijn: zaterdag 27 november 2010zaterdag 22 januari 2011 enzaterdag 19 februari 2011 Ook dit jaar verwachten we weer veel enthousiaste deelnemers op dezegezellige wedstrijddagen!Het adres van de Develruiters is:Molenwei 32995 BL Heerjansdam. Stuur je gegevens (paard, ruiter, klasse, met/zonder startkaart,telefoonnummer, e-mail adres en evt. startcoupons) naar:KVTH afd. Z-HJoli KlingenLangeweg 43271 LT Mijnsheerenland06-57040035 of mail naar klingen@xs4all.nl
Ik nog niet.. Kijk even welke ik mee doe en of m'n driejarige toevallig ook al een wedstrijdje mee kan doen voor de lol. Even vragen wanneer m'n instructrice ook weer mee kan doen en dan ga ik ons inschrijven
Als ze ingereden is zal toch iemand haar moeten rijden en ik denk iemand gevonden te hebben mocht het klikken. De beste optie is altijd nog dat jij hierheen verhuisd maar dat zal altijd wel een droom blijven