Wie van jullie heeft al eens meegedaan aan de rubriek bestgaand onder het zadel bij de keuring? Hoe gaat dat in z'n werk, hoe lang rijd je ongeveer en hoelang moet je galopperen?
Ik doe dit jaar voor het eerst eraan mee, en dat puur voor de ervaring, want hij is net een jaar onder het zadel en het gaat nog niet je van het..en dan vooral de galop (lees: springt aan 1kant meestal verkeerd aan, vliegt nog wat uit de bocht, nog niet een heel ontspannen plaatje)
Ik had al naar het secretariaat gebeld om te vragen hoe het allemaal in z'n werk gaat en uitgelegd dat wij nog groen zijn, of het niet teveel voor hem zou zijn en dat soort dingen. En of ik eventueel de galop over mag slaan mocht ik het gevoel hebben dat het m niet gaat worden. (Ik doe toch niet mee voor de winst

Zij zei toen dat ik gewoon mee moest doen, dat ze het juist hardstikke goed vond voor zijn ervaring enzo.
Maar nu ik in het boekje zit te lezen, begint me toch een naar gevoel te bekruipen

Nu ben ik zowieso al een aardige zenuwpees, ik hoopte hier een beetje geruststelling te vinden.