Onverwachts maar met trots kan ik zeggen dat ik sinds 2 weken de nieuwe eigenares ben van een kruising haflinger x tinker. In het voorjaar heeft dit prachtige dier al 5 maanden bij ons gelogeerd, terugkijkend is dit een mooie kennismaking geweest. Ze is erg aanhankelijk, lief voor mens en dier. Ze heet Laninthe, op dit moment 1,5 jaar en heeft de meeste uitstraling van een haflinger. Zijn er nog meer mensen met een kruising haflinger x tinker ? http://i155.photobucket.com/albums/s309 ... 040777.jpg
nee, ik heb een gewone haf die ergens heel veel generaties terug spaans bloed heeft volgensmij! Wil je een foto plaatsen? ben benieuwd hoe hij eruit ziet!
Daar ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar! Mij lijkt het heel gaaf om mijn haflinger merrie een keer te kruisen met een tinker. (Voor eigen gebruik dan.)
Mijn tinkerhengst heeft ooit eens een haflingermerrie gedekt. Uitkomst hiervan is nu van een bokker, merrie van 4 jaar (uit mijn hoofd). Wellicht meldt ze zich hier nog wel
siskeh
Geplaatst: 13-11-09 21:31
Ik heb een kruising fototje in profiel. Zou een kruising tinker x haflinger zijn, maar blijkt uiteindelijk toch een kruising tussen een koe en een draak te zijn (lijkt verdacht veel op de foto's die hier al te zien zijn)
Mooie koe draak kruising heb jij zeg! Jammer dat ie geen vleugeltjes heeft. Kan de wel vuur spuwen? Hi
Mooi paardje. Heb je ook een standfoto?
siskeh
Geplaatst: 13-11-09 21:48
@joliene: nee, geen "normale" standfoto. hij is gewoon niet goed op de foto te krijgen
Hij is meer koe dan draak eigenlijk, zeker qua uiterlijk... (vandaar dat ie geen vleugeltjes heeft) vuurspuwen doet hij tegenwoordig alleen maar naar de hoefsmid
heb wel foto's op bokt, zijn alleen van de vorige eigenaar Maar hij ziet er helemaal anders uit nu...
Oww Jones hebben!! echt Wil ze allemaal trouwens wel hou van draken
Mijn koedraak is gewoon een beetje een rare met gebruiksaanwijzing, maar mogelijk is dat ook normaal
moppy
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 22:06
Leuk, toch meer combies
Dit is Laninthe als veulen
Ze heeft nog een halfzus, andere moeder-haflinger en dezelfde vader-tinker. Ik zal een foto gaan zoeken.
Olikea
Geplaatst: 13-11-09 22:07
Meet pablo.. Grappig.. hij heeft echt de zelfde kleur als jones.. wordt jones ook chocobruin in de winter?
leuke dieren allemaal..
Laatst bijgewerkt door Olikea op 13-11-09 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
siskeh
Geplaatst: 13-11-09 22:08
@TS: als je de foto's ff in een linkje doet is dat handiger. Volgens mij mag je max. 2 foto's laten zien
Avienna
Geplaatst: 13-11-09 22:09
@ FitzChivalry: ja, inderdaad chocobruin in zijn winterjas! Wat grappig. Hij is trouwens palomino kleurig geboren en steeds donkerder geworden, zie profiel. Die van jou ook toevallig ?
moppy
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 22:11
Hihi ik ben steeds aan het scrollen, Pride , Jones en Pablo hebben best wat gelijkenis.
joliene
Geplaatst: 13-11-09 22:12
Oeeh, wat een mooie foto's allemaal! Nu wil ik ook een tinker haf kruising! Hihi