Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OKHannes schreef:Leuk paard Tedine. Hoe groot ie ie? Zit een lekker stevig nekje op. En wat voor een karakter heeft hij?
XxStellaxX schreef:Ik ben er net achter gekomen wat de vaderlijn van mijn eigen is!
...
Wist het niet anders in te voeren......
Def schreef:zoals gezegd heb ik dus een kruising hafx groninger.
Denk dat het moeilijk te zeggen is of zo'n kruising geschikt is voor de sport, dat ligt denk ik aan de bouw en afstamming en natuurlijk het karakter.
Die van mij heeft wel aanleg voor dressuur, maar een vrij kort lichaam, korte hals en rug. Daardoor moeilijk lengte erin te rijden. Die van mij wordt nu op ongv. L niveau gereden, dat gaat prima.
Springen vind ze ook superleuk, maar mag niet vanwege een oude blessure, dus zou niet kunnen zeggen of ze daar echt goed in is.
Denk dat je juist zo'n kruising moet zien als super recreatiepaard, ontzettend all round. Als je al in ons topic bekijkt wat ermee wordt gedaan, toch wel heel erg veel verschillende dingen.
OKHannes schreef:Via mijnalbum.nl. Gaat heel simpel. In mijnalbum foto openen, met rechter muisknop menuutje openen, op eigenschappen drukken dan de hele URL bestandsnaam kopieren en in je bericht plaatsen. O ja moet dan wel tussen de Img-fotohaakjes.
Wat apart dat zijn volle zusje dan niet bont is (toch, of heb ik de verkeerde voor me?).
Ik spam nog twee rijfoto's:
*knip*