Activiteiten KVTH Zuid Holland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Activiteiten KVTH Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 20:07

Ik zag net een een brief van het KVTH in de post liggen waarin de activiteiten staan van de komende tijd. Er is een vergadering, een strandrit en een beoordelingsavond. Op zich leek het me wel leuk om naar zo'n beoordelingsavond te gaan maar ik weet niet wat ik er van moet verwachten.

Zijn er hier mensen die meedoen met dit soort dingen? En weet iemand of dit de enige activiteiten zijn voor het hele jaar (naast de keuringen)?

naomimak

Re: Activiteiten KVTH Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:55

gaat dit over de afdeling noord holland

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:03

Nee Zuid holland ;) , maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met de beoordelingsavond: hebben ze die in noord holland ook?

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 21:47

flevoland & friesland hier :P en nee nog nooit naartoe geweest :) strandrit lijkt me wel heel leuk :) moeten we ook maar eens met het hele land doen :P whaha

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:53

nog niet gehad
me oom zit in het bestuur en help hem wel vaak:P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 01:15

Susyb schreef:
flevoland & friesland hier :P en nee nog nooit naartoe geweest :) strandrit lijkt me wel heel leuk :) moeten we ook maar eens met het hele land doen :P whaha

Idd goed plan! Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die verder dan 30 km willen rijden om een buitenrit te maken ;) Strandrit van zuid holland lijkt me ook leuk. Maar ik heb geen trailer zelf en om een trailer te regelen is een heel gedoe, dus dat gaat jammer genoeg niet door ;)

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:28

Hee Hinke, hoe was het bij Kim? ik heb me ook aangemeld voor de beoordelingsavond. Gezelli..kan je meerijden (weet alleen nog niet waar het is...??jij??) Strandrit lijkt me ook super maar zit met hetzelfde trailerprobleem (altijd he...?balen!)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 22:53

Hey je hebt je bokt naam veranderd! Ben nog niet bij kimberley geweest :o Was vorige week ziek, en gisteren nog steeds. Ik hoop volgende week te gaan.

Super dat jij ook gaat! Dan ga ik me ook maar definitief aanmelden. Ik had er eigenlijk niet eens aan gedacht dat jij ook zou gaan, maar jij bent natuurlijk ook lid van het kvth ;)

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:01

ik ga vanavond eerst naar de vergadering en ga dan ff vragen of ze al enig idee hebben welke datum het wordt in mei..
Ik zit namelijk nog met een merrie die moet bevallen in mei..
Als ik kan dan kom ik samen met m'n vader, voor mij puur als opfrissing want ik heb de normale cursus al gedaan

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:21

wie gaat er naar de jeugt dagen van heerjandam of zo bij rotterdam :p
ik wel:p

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 00:00

Pauk schreef:
ik ga vanavond eerst naar de vergadering en ga dan ff vragen of ze al enig idee hebben welke datum het wordt in mei..
Ik zit namelijk nog met een merrie die moet bevallen in mei..
Als ik kan dan kom ik samen met m'n vader, voor mij puur als opfrissing want ik heb de normale cursus al gedaan

En, weet je al meer? Als het in het weekend is van mei kan ik iig niet: is het een doordeweekse dag? Weet je toevallig of ook niet-kvth leden mee mogen doen?
Wat is trouwens de normale cursus? Is dat de jurycursus?

Naomimak: als ik naar de beoordelingsavond ga ga ik niet naar de jeugddagen ;) Waar is dat trouwens aangekondigd, dat van die jeugddagen: heeft dat in het kvth blaadje gestaan?

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 08:21

volgens mij is het gewoon doordewees, weet niet of niet KVTH leden mee mogen doen.
De normale cursus duurt langer en gaat ze er dieper op in.

Ze weten verder nog geen datum maar ik schrijf me gewoon in. Mocht de merrie tegen die tijd op punt van bevallen staan dan kon ik me gewoon afmelden

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:17

mischien wel
maar het staat zo ie zo op de site

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:20

Heeft iemand al wat gehoord? had me opgegeven voor beoordelingscursus/avond maar helemaal niets meer gehoord...???

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 00:52

Ik had ook een mailtje gestuurd, al heel wat weken geleden, maar heb ook nog niks gehoord :?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 19:42

Heb even gemaild met het secretariaat van zuid-holland, en ik kan me via hun opgeven :D Ze weten nog niet op welke dag die avond wordt gehouden maar dat wordt later bekend gemaakt.

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:22

Oh? ik heb me per mail bij een man opgegeven...moet ik me nu ook bij hun opgeven dan??

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 22:38

euhhh zij zei dat ene Peter Zuyderwijk het regelde, maar volgens mij heb ik juist naar hem een mail gestuurd (en geen antwoord op gekregen). Dus of je kunt hem nog een keer mailen, of je geeft het bij fam. klingen op, en dan geven zij het door.

Gezellig nathalie, dan kunnen we carpoolen! Of ik met jou mee carpoolen aangezien ik nog steeds geen rijbewijs heb :Y)

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:41

je mag altijd carpoolen maar heb je een mailadres van klingen (misschien via de mail?) dan mail ik hun wel...het was een beoordelingscursus toch? wat een rare gang van zaken! heb net mijn paspoort opgestuurd naar KVTH ivm die ontbrekende pagina medische gegevens...heb jij dat al gedaan? vind ik toch eng dat hele paspoort op de post...brrr...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 22:45

Oh god, dat moet ik wss ook nog doen. Pfff! Ik moet eerst maar eens dat ding weer zien te vinden :o Heb je hem verzekerd op de post gedaan? Idd een beoordelingscursus. Het zal wel niet heel veel voorstellen omdat het maar 1 avond is maar het is toch altijd leuk om heen te gaan vind ik.
Het mailadres:klingen@xs4all.nl

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:48

Dank je..ga gelijk mailen! ga je dit jaar eigenlijk ook weer naar de keuring? in is nu best mooi slank, als ik dat doorzet...:-) maak ik misschien nog kans!!!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 22:55

Ehm ik was eerst optimistisch, toen ze nog bij mijn ouders stond. Maar nu op haar nieuwe stal heb ik geen hoop meer ;) Ik zie dat ze weer iets dikker wordt, terwijl ik toch regelmatig iets met haar doe. Maar wie weet, ik doe mijn best ;)
Misschien kan ik dat op die beoordelingscursus ook vragen, hoe ankie beoordeelt zou worden als ze slanker was ;) Misschien krijgt ze dan wel nog steeds een 2de premie :P