Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essie_blue schreef:@ stravero, volgens mij snap jij het niet helemaal.
je mag zelf weeten wanneer je bij de paarden gaat rijden. Ook als je een pony hebt. Als je 18 bent mag je alleen niet meer bij de pony's. (wel moet je volgens mij 12 zijn om bij de paarden te starten, maar das iets anders.)
Stravero schreef:essie_blue schreef:@ stravero, volgens mij snap jij het niet helemaal.
je mag zelf weeten wanneer je bij de paarden gaat rijden. Ook als je een pony hebt. Als je 18 bent mag je alleen niet meer bij de pony's. (wel moet je volgens mij 12 zijn om bij de paarden te starten, maar das iets anders.)
Jij bent hier degene die het niet snapt. Als je onder de 18 bent en je een pony hebt, is het verplicht om tussen de pony's te starten, als je ouder bent dan 18 is het verplicht om met een pony tussen de paarden te starten
Stravero schreef:Jester_ schreef:Vreemd, dat mense van mijn club dan toch met hun pony tussen de paarden rijden en geen 18 zijn
Stravero schreef:REGLEMENTEN KNHS: http://www.knhs.nl/objects/00002937.pdf
Er staat toch écht duidelijk
Deelnemers moeten vanaf 1 januari van het jaar waarin de 12-jarige leeftijd bereikt wordt, uitkomen in wedstrijden voor paarden die onder dit reglement worden verreden. Deelnemers moeten vanaf de dag waarop men 6 jaar wordt tot en met 31 december van het jaar waarin met 18 wordt, met een pony deelnemen aan wedstrijden voor ponyruiters.
Het bewijs lijkt me vrij duidelijk
Citaat:6. Deelnemers mogen vanaf 1 januari van het jaar waarin de 12-jarige leeftijd bereikt
wordt, uitkomen in wedstrijden voor paarden die onder dit reglement worden verreden.
Deelnemers mogen vanaf de dag waarop men 6 jaar wordt tot en met 31
december van het jaar waarin men 18 jaar wordt, met een pony deelnemen aan
wedstrijden voor ponyruiters.
Citaat:i. Het is toegestaan dat een deelnemer, voorzover deze nog de ponygerechtigde
leeftijd heeft, met een bepaalde pony weer gaat deelnemen aan wedstrijden
voor ponyruiters, terwijl daarvoor met dezelfde pony aan wedstrijden voor
paarden werd deelgenomen. De betreffende combinatie zal dan worden ingedeeld
in een klasse waarin de gevraagde opgave vergelijkbaar is met het niveau
waarop tijdens wedstrijden voor paarden werd uitgekomen, met overname
van het behaalde aantal winstpunten.