Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die kan jou adviseren over wat de beste oplossing is voor jouw pony. Op mijn bolle haf heb ik een wintec liggen, die ligt goed, maar ook dat verschilt per paard. Sanne2000 schreef:Hoi,
Inderdaad op zoek naar een zadelmaker en/of nieuw zadel.. of, minder kostbaar, op zoek naar een goed tweedehands zadel. Ikzelf heb pas een Kieffer Aachen vzh gekocht. Past supergoed op mijn Haflinger. Mijn vorige haflinger had een haflingerzadel van Pagony. Zadel paste hem supergoed en zat ook lekker, alleen ik vond het niet zo mooi. Maargoed, is maar net wat je er voor over hebt! Ik heb een aantal dressuurzadels op mijn Haflinger gehad, maar die kiepten allemaal een beetje naar voren. Standaard dressuurzadel is vaak toch iets te smal heb ik het idee. Is dan wel weer deels op de vangen met een onderlegger o.i.d., maar goed ligt toch minder stabiel.
Good luck!
willytske schreef:Ik neem aan dat het wel verstandig is om bijvoorbeeld als je naar een winkel gaat om een nieuw zadel om dan je paard mee te nemen?
willytske schreef:Ik woon in Ysbrechtum, vlak bij sneek (friesland)
Ik ken het probleem ook. Ik had al een boomloos zadel gekocht, en dat schoof dan wel niet, maar de pommel knelde. Dus weer op zoek naar een zadel. Ik wilde ook niet al te veel geld uitgeven.