if love could have saved you , it would..
29-01-2016
Miralda waar moet ik beginnen..
6 jaar geleden als 13 jarig meisje kwam je mijn leven binnen, ik had het niet zo met je en moest nog flink aan je wennen.
uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik 6 prachtige jaren met je mogen hebben, je hebt me zoveel geleerd maar vooral zoveel gegeven.
woorden schieten te kort om te beschrijven wat je voor me bent en was.
het spijt me zo onwijs dat ik je niet beter kon maken..
ik had nog graag wat tijd met je gewild , 16 zou je geworden zijn dit jaar..
Anderhalve maand geleden trof ik je bezweet aan in je stal , je hoofd was zeiknat aan 1 kant en je oog hing..
dierenarts erbij en al snel kwamen we uit op het horner syndroom, samen zijn we door naar Utrecht gegaan.
je leek op te knappen na vele onderzoeken maar de oorzaak was nog altijd onduidelijk
eenmaal weer thuis gekomen brak het door de medicatie heen en voelde jij je duidelijk echt beroerd..
over op andere medicatie als laatste optie want ook Utrecht kon niks meer voor jou betekenen..dit sloeg wonder boven wonder aan , de hoop werdt weer aangewakkerd maar tervergeefs kwam het na 2 weken dubbel zo hard weer terug.
soms mag je niet egoïstisch zijn.. je gedrag veranderde , de verlamming werd erger en bovendien kreeg je het steeds benauwder.
lieve mier we hebben gevochten ..
Mier is rustig ingeslapen in mijn armen en gecremeerd.
Nikki de Kerf is hierbij aanwezig geweest om mij te steunen , en om de laatste fragmentjes vast te leggen.
Nikki is altijd meer geweest als 'gewoon' fotograaf, eerder een vriendin en heeft daarom voor ons en deze beelden gemaakt.
lieve Nikki dankjewel.
Miralda dankjewel voor alles, je hebt mij zoveel gebracht.
de foto's zijn dus gemaakt door Nikki de Kerf en tonen mijn laatste beelden met Miralda
het zijn gevoelige en harde beelden maar betekenen voor mij heel veel.
ze tonen niet alleen het verdriet maar ook de band met mijn vader.

samen met mijn vader

lieve miralda wacht je op ons?