We hebben de strijd verloren muppie, 6 weken lang hebben we samen gevochten,
6 weken lang heb jij je als een bikkel er door heen geslagen,
6 weken lang heb je mij keer op keer bewezen wat ik eigenlijk al wist dat je een paard bent met een hart van goud,
6 weken lang heb je mij vertrouwd elke ochtend als ik weer met die nare spuiten aan kwam liet je mij zien hoe goed onze band was,
6 weken lang begroete je me elke ochtend met een lief gehinnik net alsof er niks aan de hand was, maar we wisten allebei wel beter,je was ziek, heel ziek.
Sorry muppie dat ik je niet heb kunnen redden, ik ga je vreselijk missen, je bent en blijft mijn droom, mijn alles, mijn lieve, malle, gekke vriendje!
Ik hoop dat je nu de rust hebt gevonden en dat je eindelijk geen pijn meer hebt. Ik weet zeker dat Jack op je heeft staan wachten en dat jullie nu daar
boven de boel onveilig aan het maken zijn.
Speel maar ventje geniet er van! En over een aantal jaren zoek ik je boven op en dan gaan we die ritten samen maken en gaan we weer samen uren spelen.
Dag lief vriendje,
bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, bedankt voor alles wat je mij geleerd hebt, bedankt voor het vertrouwen en alle liefde die ik altijd van je kreeg…..

15 maart 2006 - 3 september 2009