King Walters Ghost was/is 1 van mijn paarden waar ik een aantal jaar heel erg mee heb lopen tobben omdat hij hele slechte voorbenen had. Ik wilde hem niet kwijt en daarom ook alles geprobeert om hem een paardwaardig leven kunnen geven. Dit mocht helaas niet zo zijn en afgelopen Maandag heb ik hem los gelaten en hoop nu dat hij mag genieten op de eeuwige groene weides en geen pijn meer zal hebben?
Maysflower is mijn oudste ... 24 jaar en heeft mij en vele andere geholpen om met plezier paard te rijden, Mays voelde altijd veilloos aan of je angstig was of dat je dacht te kunnen paardrijden
Als je bang en onzeker was dan hielp Mays je wel om van deze angst af te komen en als je dacht ..... Oww die rij ik wel even dan kwam er een andere Mays boven
die je trots gelijk de grond in boorde en je ook gelijk vertelde dat paardrijden een sport is van samenwerken en vragen.... ipv afdwingen. Mays heeft 2 weken geleden zichzelf gespiest en daarbij zijn pees, peesschede en zijn been dus doorboort. hij heeft op dit moment zoveel pijn en is zooooooooooo mager geworden dat ik het voor hem alleen maar eerlijk vind om naar Ghost te mogen en samen te mogen genieten.