ik wil graag dit even van me afschrijven!!:
mijn verzorgpaard(malaura) is een merrie maar is vroeger te veel getraind waardoor ze hele dikke achterbenen heeft volgens de dierenarts kon dit geen kwaad(toen ze haar kochten) ze werd alleen gebruikt voor de fok en niet om op te rijden!!
nu is ze sinds het laatste veulen(dood veulen) hoefbevangen, van de dierenarts moeten we haar 4zakjes pijnstillers geven per dag en dan moet het te doen zijn voor haar.
maar nu heeft ze ook nog de ziekte van cushing al een tijdje en dat alles bij elkaar maakt het niet makkelijker!!
ze kan bijna niet meer lopen van de pijn als het warm is, ze loopt alleen savonds als het wat koeler begint te worden.
de dierenarts is gisteren geweest en heeft gezegt dat ze er niks meer aan kunnen doen en dat het beter is dat ze wordt ingeslapen.
ik weet dat het beter is voor haar maar ik kan het gewoon niet begrijpen dit weekend heb ik haar zo verwend!! zondag moesten we afscheid nemen omdat de eigenaar had vertelt dat het al niet meer lang zou duuren.
ik had een peer in stukken gemaakt en had dit haar gegeven, het laatste stuk wou ze egt niet opeten en bleef naar me staaren, weet iemand hoe dit kan voelt ze misschien dat ik afscheid moet nemen?
nu heb ik vandaag op school tehoren gekregen dat ze vanochtend ingeslapen is!!
ik ben er egt kapot van!! sorry voor dit lange verhaal!!

als je hier nu tog bent reactie zou lief zijn!!

en nog 2 foto's!!
[1] 14-09-08

[2] 21-09-08 ik en malaura!!