Och nee sjol! Heel veel sterkte gelukkig was er nog een mooie reservetijd maar helaas komt er toch een tijd dat je ze moet laten gaan...
Fenrir
Geplaatst: 04-12-16 08:04
Heel veel sterkte met het verlies, wat een dappere maar moeilijke beslissing. Hier ook iemand die altijd genoot van Sjol haar topics. Met recht een koningin!
0011223344
Geplaatst: 04-12-16 08:09
Heel veel sterkte met dit verlies. Ook ik heb altijd genoten van jullie topics. Ze was een prachtige veelzijdige fjord.
Heel veel sterkte, wat heb je een hoop met haar gedaan/bereikt!
Zamero
Geplaatst: 04-12-16 10:38
Wat vreselijk heel veel sterkte met dit enorme gemis Houden van is helaas op een bepaald moment laten gaan. Je was er het hardst voor haar toen ze je echt nodig gehad had! En zo hoort het, ik heb hier erg veel bewondering voor. Maar dat maakt het verdriet en gemis helaas niet minder op...
Siggislief
Geplaatst: 04-12-16 10:58
Heel veel sterkte met het verlies!
Ik heb altijd genoten van de topics met Sjolvir erin..
Oh nee! Wat erg, heel veel sterkte met het verlies van je knappe dame. Wat zal dat een groot gemis zijn!
Ik zal nooit vergeten dat we in de Drunense duinen gingen rijden met renee en roosje en dat het paard waar ik toen mee reed er helemaal niks van snapte met sjolvir erbij. Ineens waren er twee fjordjes en de hele rit is ze daarvan onder de indruk geweest.
SplashIsLief
Geplaatst: 04-12-16 12:38
Wat een prachtig verhaal, de liefde spat er vanaf. Ik wens je heel veel sterkte
Evelienepien
Geplaatst: 04-12-16 12:41
Nee... Lees ik net Hepsie topic met je angst en wordt er na Sjolv d'r overlijden verwezen... Wat ontzettend verdrietig maar moedige keuze... Poeh, veel sterkte gewenst..
Laura01234
Geplaatst: 04-12-16 12:59
wow kippenvel en een brok in mijn keel als ik dit lees... wat erg.. wat was het een speciaal paard. Heel veel sterkte, zal echt niet makkelijk zijn
Oh wat erg... Echt met tranen in mijn ogen zitten lezen. Wat een mooie dame, zag haar altijd graag voorbij komen hier op bokt. Veel respect voor de manier waarop je met haar blessures bent omgegaan. Je hebt alles gedaan wat je kon. Wat een prachtige fjord.
rocymax
Geplaatst: 04-12-16 13:28
Oh, meid , wat erg!! Wat een verschrikkelijk verlies!
Toen ik op Bokt kwam, was jij de eerste die op een vraag van mij een antwoord gaf en door jouw mooie fotos ben ik fjorden op een andere manier gaan bekijken en waren ze ineens prachtige sprookjespaarden voor me geworden.
Wat een mooi geschreven stukje, komt direct binnen in mijn hart. Gelukkig heb je een schat aan mooie herinneringen... Heel veel sterkte toegewenst!!!
Wat een prachtig in memoriam heb je in elkaar getimmerd voor Sjol en zo dik, dik verdiend. Heerlijk dat de Heps er nog is, je moet er toch niet aan denken dat Sjol er niet meer zou zijn en Heps was al verkocht. Gelukkig is dat niet gebeurd. Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies.