In dit topic kun je je overleden paarden/pony's neer zetten, ook als ze langer dan één jaar geleden zijn overleden.
Natuurlijk gelden er wel een aantal regels:
Regels:
Vermeld in je bericht bijvoorbeeld de volgende zaken:
- Naam van je paard;
 - Geboortedatum (als die bekend is) en datum van overlijden;
 - Iets over je overleden paard (bijv. karakter, wat deed je met haar/hem enzovoort);
 - Hoe is je paard overleden.

Er mag maximaal 1 foto of collage per paard geplaatst worden. Meerdere foto's of collages worden verwijderd. Hoe je afbeeldingen in je bericht plaatst kun je hier lezen: FAQ.
Reacties met daarin alleen "Heel veel sterkte!" worden verwijderd en zijn dus niet toegestaan.
In dit topic mogen zowel recente als niet-recent overleden paarden/pony's geplaatst worden. Als je meerdere paarden verloren hebt kun je die in één en hetzelfde bericht plaatsen.

Zo hebben ze het mij verteld... Ze is op een donderdag overleden die avond heeft haar eigenaar mijn ouders opgebeld en gevraagt of hun het tegen mij wouden zeggen maar dat hebben ze niet gedaan omdat ik nog steeds ziek was 
 Dus toen ik zaterdags weer op stal kwam liep ik vrolijk naar haar stal toe en die was leeg. Ik naar de wei toe lopen maar daar was ze ook niet. Ik was helemaal in paniek geraakt en ben dus naar de eigenaar toe gerent en die heeft het mij toen verteld.                                                         

De DA kwam weer terug en gaf hem de spuit 

)