Wat kun je een mens aan doen.. Is nummer 3 al dit jaar!!! Zo helpt je haar op de wereld omdat ze niet goed lag, en zo zit je er naast te janken en te schreeuwen en te aaien..
Ik ben helemaal kapot nu, kan echt niet meer.
Die gene die naast mij kapot van verdriet is, is Diara.. haar vriendinnetje (2 dagen jonger).. Ze kwam er gelijk aan toen ik op de grond zakte.
Ik kwam aan en ik zie eerst de 3 dames, en daarnaast maar 2. Dus ik vraag nog droog aan Dia: Waar is Des dan? En toen keek ze opzij en zag ik haar liggen. Ben er gillend naar toe gerend, maar wist allang dat ze dood was. Ze lag met de voorbenen onder het draad door, en hoofd 20 cm van de paal. Mijn gok? uitgegleden en met dr kaak op de paal gekomen en zo haar nek gebroken. Ze heeft niet geleden in elk geval, het was 100% een opslag geval (GELUKKIG).
Het is gewoon niet te bevatten dit!! Mijn liefste Dessa Leidy..net als oma Leidy..Gewoon dood!
Ook was ze nog warm, dus ze lag er nog niet zo lang. Ik vond haar om 1 uur, en 3 uur begon ze stijf te worden.
Dia is niet bij mij weg te slaan, als ik er niet ben staat ze bij het draad te brullen en te zoeken naar haar maatje..Tussen die 2 kon niemand inkomen..
Ben met haar nog even terug gelopen waar Des is dood gegaan, en dat had ze ook nodig, ze heeft 10 min staan ruiken en snuffen kwam bij mij, en ging eten.
Ze komen haar morgen vroeg ophalen van de gezondheidsdierendienst ofzoiets. En hun verrichten ook sectie op haar. Daar krijgen we haar niet mee terug. Maar ik wil voor mezelf 100% weten dat ik niks had kunnen doen voor haar. Alhoewel we het wel hadden kunnen voorkomen..door gewoon iets eerder te komen, of toch het draad daar weg te halen, of toch aan huis houden.
Rust heel zacht mijn kleine lieve meisje ||16-04-09------11-11-09 ||