In de buurt van Duindigt stal huren/standrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cile205
Berichten: 1027
Geregistreerd: 29-12-06

In de buurt van Duindigt stal huren/standrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 10:07

Ik vroeg mij af of iemand misschien een goede stalling weet om een weekend een paard te stallen.

Ik zou graag in de buurt van Duindigt (of bij Duindigt zelf) zitten aangezien ik ook eens graag met eigen paard op de baan wil.

Voor zover ik weet is het strand ook goed aan te rijden vanaf Duindigt.

Wie kan mij vertellen of dit zo is en waar precies de beste duinovergangen (Meijendel) zijn te paard naar het strand.
Ik heb op internet / google al gezocht maar krijg helaas niet zo veel gevonden.

Wie heeft hier ervaringen mee of tips voor Duindigt en het buiten rijden in omgeving Meijendel?

Alvast bedankt voor het lezen.

chllover
Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-09
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:27

Bij mij we hebben al contact, maar zet reactie eronder voor als iemand anders het ooit nog zou willen :)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 23:19

Ik vraag me af of zomaar iedereen op Duindigt zelf mag rijden. Heb je dat al geinformeerd?

Alexandra_x
Berichten: 464
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:50

Volgens mij mag je wel met je eigen paard op de baan rijden, daarover moet je contact opnemen met Duindigt zelf. Weet niet of je er ook een stal kan huren...

Over het buitenrijden: t strand rijd je in ong half uurtje/45 min aan. Je moet de Waalsdorpervlakte op en dan links aanhouden dan rijd je parallel aan de Alkemadelaan in 1 rechte weg naar Scheveningen en dan kun je via Meijendel terug of omdraaien en via Scheveningen terug. Het is niet zo heel moeilijk te vinden.

kverhage

Berichten: 199
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:13

Je zou misschien bij ons op stal kunnen komen. Dat is manege de Westkustruiters, in wassenaar. Je zit zo op het strand en/of meijendel en duindigt is ook niet ver weg. Er is een ruiterpad die de duinen in loopt en bij de splitsing kan je verder meijendel in of naar het strand. Je paard staat daar super in het stro en kan ook naar buiten :)

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Re: In de buurt van Duindigt stal huren/standrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:18

Een stal huren op Duindigt kan zeker. Of je daar ook op de baan mag trainen zal je eerst even naar moeten informeren. Normaal gesproken moet je daar wel toestemming voor hebben. Ook ivm veiligheid, als "nieuweling" ken je de rij-regels op de baan niet.

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 22:19


cile205
Berichten: 1027
Geregistreerd: 29-12-06

Re: In de buurt van Duindigt stal huren/standrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 10:09

Bedankt allemaal voor jullie reacties, dat het op de baan rijden mogelijk is staat inderdaad op de website van Duindigt, de tijden etc. was ik mee bekend en heb geïnformeerd of dit nog mogelijk is en dat kan.

Dat ze stallen verhuren ben ik ook van op de hoogte, maar was benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zouden zijn in de buurt.