Controle bittensite

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Controle bittensite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 21:25

Sinds kort staat mijn bittenverzameling eindelijk online. Dit betreft een verzameling van zowel de normale standaard Engelse bitjes als de mooiste Western showbitten. Over de Engelse bitten weet ik ondertussen al redelijk wat te vertellen, maar zo'n leek ben ik daarentegen als het over de andere takken van de paardensport gaat. Vandaar dus dat ik dit topic open. :)

Mijn vraag is namelijk of jullie voor mij kritisch de ren- drafsport rubriek (http://www.paardenbitten.nl/Rensport.html) willen doorlezen om zo fouten eruit te filteren en/of toevoegingen te geven. Ondertussen heb ik in een doos nog veel meer bitten liggen, dus de pagina's zullen steeds meer aangevuld worden.

Ik wil jullie alvast ontzettend bedanken voor de hulp!

Let op: Het gaat hier alleen om de ren- drafsport rubriek, voor de andere rubrieken moeten jullie hier zijn:
Western rubriek: [WN-TR] [WN] Controle bittensite
Engelse rubrieken: [HAR] [HAR] Controle bittensite
Men rubriek: [AR] Controle bittensite
En voor algemene opmerkingen/vragen: [WZ] Het bittentopic

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:15

hmmm.... er staat eigenlijk vrij weinig info over de bitten die gebruikt worden in de draf- en rensport, wat mij betreft een veel te algemeen stukje, waarbij de meest gebruikelijke bitten (nog) niet van een foto worden voorzien. Daarnaast hangt de speelketting aan de verkeerde kant van het bit, hij hoort aan de buitenkant te zitten. Info over wat is toegestaan binnen de drafsport kan je vinden op: http://www.vdrp.nl/indexpage.php?pagina=1 Hier staan ook enkele foto's

magda_90

Re: Controle bittensite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 10:22

Hoe meer bitten ik in de toekomst krijg die in deze rubriek worden gebruikt, hoe uitgebreider de informatie uiteraard ook wordt. Nu is het inderdaad nog erg basic, maar dat wordt dus vanzelf wel aangevuld in de loop van de tijd. Bedankt daarnaast voor de verbetering van de speelketting, die foto ga ik dus binnenkort overdoen.

Tanja

Re: Controle bittensite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:52