Paul trot / Girmana B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Juliiee
Berichten: 194
Geregistreerd: 18-06-08

Paul trot / Girmana B?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 20:03

Hoi!.
Mijn draver tretorn caloe, zijn vader is paul trot en zijn moeder girmana B.

Ik had 2 vragen
1. is jou pony / paard ook familie van Paul trot of girmana b?.

2. heeft iemand foto's van Paul trot en Girmana B?

Groetjes Julie(L)

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:19


Juliiee
Berichten: 194
Geregistreerd: 18-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-09 23:24


never

Berichten: 3046
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: tolkamerr

Re: Paul trot / Girmana B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 00:00

wij hebben 2 paarden van paul trot staan een merrie en een ruintje

benbrink
Berichten: 100
Geregistreerd: 01-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:22


JustHorses

Berichten: 1295
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:10

Hoii
Ik zat te kijken op de ndr en ton heb ik tretorn caloe ingetypt en hij is geboren 16-05-2001 mijn draver ubique calou is op 16-05-2002 geboren en zijn vader is ook girmana b en de fokker is ook c haisma alleen is mijn draver 3 keer op de baan geweest!

NietBekend
Berichten: 88
Geregistreerd: 14-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 20:17

Hoi,
Misschien leuk om te weten..
De dochter van C. Haisma ken ik persoonlijk. C. Haisma is de eigenaar van Girmana (nogsteeds!).
Girmana B heeft vele andere veulens gebracht.
Naast Ubique en Tretorn heeft ze ook de volgende caloe veulens gebracht:
Whatever Caloe (geb.: 14.04.04, vader: Naction Skoatter)
Yverne Caloe (geb.: 20.04.05, vader: Naction Skoatter)
Action Caloe (geb.: 30-04-07, vader: Naction Skoatter)
Brull Caloe (geb.: 14.04.08, vader: Naction Skoatter)

C. Haisma is de fokker van al deze paarden. Elk paard wat hij fokt, krijgt de achternaam Caloe.
Whatever en Yverne hebben bij ons op stal gestaan. Ik heb met beide paarden nog gereden, maar helaas waren beide paarden niet goed genoeg voor de sport. Whatever staat nog bij C. Haisma. Yverne is verkocht naar E. Kruis (ik werk daar). Daar heb ik haar getraind. Ze is verkocht als slacht of rijpaard.. We hebben haar onder het zadel beleerd, omdat ze weg moest. Ik weet nog dat ze hoog kon springen.
Action Caloe is ook verkocht als rijpaard. Brull Caloe is nogsteeds eigendom van C. Haisma en probeert ook nog te koersen.

De vader van deze paarden is Naction Skoatter, hij is van de bekende Skoatter stam. Naction Skoatter is een zoon van de vliegende friezin oftewel het 1 miljoen paard Action Skoatter. Naction Skoatter is eigendom van C. Haisma. Action Skoatter is inmiddels overleden.

Ik heb geen foto's van Girmana B of Yverne Caloe. Eventueel wel van Whatever Caloe.
Girmana B leeft nogsteeds..

Hopelijk heb ik je zo genoeg verteld.
Groetjes.

JustHorses

Berichten: 1295
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 07:02

Ik vroeg me al af of girmana b nog leefde maar ubique heb ik nu heb hem nu 6 maanden hij word nu recreatief gereden wat dressuur stelling kent hij al in de galop zijn we daar nu mee bezig de galop beheerst hij super en springen vind hij helemaal te gek en hij kan het ook super hij springt zo 1 meter
We hebben hem van iemand gekocht die er veel buiten mee reed maar dat lukte dit jaar niet meer maar ze wou een super plekje voor hem en mijn vorige pony hebben we daar ook gekocht en we hadden nog contact en toen bood ze hem ons aan
weet iemand waar hij heen is gegaan naar C haisma
diegene waar wij ubique van gekocht hebben heeft hem 5 jaar gehad
Zijn vader is Bosphorus
AfbeeldingDit is een wat oudere foto spring nu wat beter!
Afbeelding
Afbeelding

Juliiee
Berichten: 194
Geregistreerd: 18-06-08

Re: Paul trot / Girmana B?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 10:17

wat leuk allemaal bedankt voor de leuke informatie!

JustHorses

Berichten: 1295
Geregistreerd: 20-02-13

Re: Paul trot / Girmana B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:54

Bij Action staat dat hij Ruin is dat is hij ook maar Ubique is al lang een Ruin kan dat gewijzigd worden bij de ndr

Ureen_kwpn
Berichten: 155
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:43

NietBekend schreef:
Hoi,
Misschien leuk om te weten..
De dochter van C. Haisma ken ik persoonlijk. C. Haisma is de eigenaar van Girmana (nogsteeds!).
Girmana B heeft vele andere veulens gebracht.
Naast Ubique en Tretorn heeft ze ook de volgende caloe veulens gebracht:
Whatever Caloe (geb.: 14.04.04, vader: Naction Skoatter)
Yverne Caloe (geb.: 20.04.05, vader: Naction Skoatter)
Action Caloe (geb.: 30-04-07, vader: Naction Skoatter)
Brull Caloe (geb.: 14.04.08, vader: Naction Skoatter)

C. Haisma is de fokker van al deze paarden. Elk paard wat hij fokt, krijgt de achternaam Caloe.
Whatever en Yverne hebben bij ons op stal gestaan. Ik heb met beide paarden nog gereden, maar helaas waren beide paarden niet goed genoeg voor de sport. Whatever staat nog bij C. Haisma. Yverne is verkocht naar E. Kruis (ik werk daar). Daar heb ik haar getraind. Ze is verkocht als slacht of rijpaard.. We hebben haar onder het zadel beleerd, omdat ze weg moest. Ik weet nog dat ze hoog kon springen.
Action Caloe is ook verkocht als rijpaard. Brull Caloe is nogsteeds eigendom van C. Haisma en probeert ook nog te koersen.

De vader van deze paarden is Naction Skoatter, hij is van de bekende Skoatter stam. Naction Skoatter is een zoon van de vliegende friezin oftewel het 1 miljoen paard Action Skoatter. Naction Skoatter is eigendom van C. Haisma. Action Skoatter is inmiddels overleden.

Ik heb geen foto's van Girmana B of Yverne Caloe. Eventueel wel van Whatever Caloe.
Girmana B leeft nogsteeds..

Hopelijk heb ik je zo genoeg verteld.
Groetjes.


Op het moment rij ik Yverne Caloe ! ze is van een vriendin van mij :)