Mijn vriendin en ik willen heel graag, als we oud genoeg zijn, naar The British Racing School om daar de opleiding van 9 weken te volgen en veel te leren en ervaring op te doen. We weten niet veel van renpaarden, daarom is het zo interessant. En dat de cursus gratis is maakt het wel erg aantrekkelijk. Wie heeft ervaring met deze school? Of heeft er iets over gehoord?
hoi ik train renpaarden voor me werk maar dit overigens nooit geleerd.. gewoon steeds gedaan wat me werd gevraagd. wat hou die school in. ik vind het wel interessant en is mischien leuk om proffesioneel eens iets er over te leren en niet bij iemand die race paarden als hobby houd en traint ( en af en toe op de baan racen dan)
MrTut
Geplaatst: 24-08-09 17:21
Hoi bij wie train jij in klimmen(arabieren??) Het is niet allemaal goud wat er blinkt
pesa kossack heb ik int begin aantal keer gereden en altessa heb ik ingereden. en duca is pas ingereden en met haar samen bouw ik het op..dus vanaf begin tot en met ze races loopt
ik ga niet mee dan nee.. altessa of soleil rij ik niet op die rijd hij zelf.. ik rij duca.. daarmee gaan we wel eens naar ulestraten of gewoon op de weg
Arabier17
Geplaatst: 26-08-09 21:33
ik op pesa
duca thuis
altessa in haar stal
sorry hoor maar als ik ze niet kon had ik deze foto's ook niet.. afgezien van de eerste heb ik de rest zelf gemaakt