Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Ja die discussies zullen blijven bestaan denk ik. Maar uiteindelijk hebben renpaarden geen sportcarriere van 16jaar, lopen veelal stukken rechtdoor. Ik ken niet alles van rensport, wel wat van draverijen enzo. Heb zelf een aantal 'ex' renpaarden gereden enzo. Tja elk zn idee erover. Ik discussieer over niks meer in de paardensport tegenwoordig. Paardenmensen weten het allemaal beterdus ik doet niet echt veel moeite meer
Ik heb mijn eigen visie, sta open voor andere dingen en dat gaat goed zo :)
Vliendertje schreef:Zou iemand uit willen leggen WAAROM er dan (wel eens?) te vroeg word begonnen met het beleren?
Hier stond een veulen in de opvok (mams staat nogsteeds op pension) die een half jaar geleden is opgehaalt. (was toen net 1 jaar)
en deze week beginnen ze met het karretje.......
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat voor een nut dat heeft?
KiWiKo schreef:omdat er een wereld van verschil zit tussen koers en RIJpaarden en dan vooral met betrekking tot de mensen die met deze paarden omgaan
*stomme typo*
WendyBZ schreef:Vliendertje schreef:Zou iemand uit willen leggen WAAROM er dan (wel eens?) te vroeg word begonnen met het beleren?
Hier stond een veulen in de opvok (mams staat nogsteeds op pension) die een half jaar geleden is opgehaalt. (was toen net 1 jaar)
en deze week beginnen ze met het karretje.......
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat voor een nut dat heeft?
Zie hier: [DRS] Wanneer beleer je dravers en hoe weet je of ze er aan toe zi
gekvanfleur schreef:KiWiKo schreef:omdat er een wereld van verschil zit tussen koers en RIJpaarden en dan vooral met betrekking tot de mensen die met deze paarden omgaan
*stomme typo*
en dit soort antwoorden krijg je dan altijd![]()
dat verschil zegt me niets en weet de verschillen niet tussen de mensen.
sorry, maar ik weet er dus niets van en wil wel graag weten waarom vordat ik sielig ga roepen.
snap je