Dit is het stukje dat ik naar de site van onze manege heb gestuurd;
12-04-06 Vries.
Met een lekker zonnetje en Charlotte en Suzanne op de achterbank vertrokken wij zonder problemen naar Vries. Eerst natuurlijk het gebruikelijke ritueel van invlechten, wassen, en natuurlijk het op de trailer slepen.
Na 3 rondjes over het parkeerterrein te rijden kwamen we tot de conlusie dat er geen plek was. Gestresste moeder heeft toen maar een extra rondje om de rotonde gereden omdat we ook de bocht terug niet meer konden maken. Gelukkig was er daarna wel plek, dus peerd’n eraf gehaald en opgezadeld.
Even lekker ingereden en toen alweer de ring in. Pepper vond de hekjes een beetje eng, maar na 3 rondjes was dat ook wel weer over. Op zich een nette proef, niet denderend maar zeker niet slecht.
Daarna moest Suzanne, die ook een nette proef reed. Inmiddels waren mijn punten er ook al; 164! Suzanne had 154 bij elkaar gereden.
Gelukkig liepen ze allebei in 1x de trailer op, en konden we weer terug. Natuurlijk wou de trailer weer niet los, dus Johan werd alweer ingeschakeld.
En toen moesten we weer terug naar de Eswalmanege, ik stond namelijk gedeeld 1ste toen we weggingen! In Vries waren Daphne en Denise inmiddels al ook met hun pony’s.
Helaas, er was al 1 iemand overheen gegaan met 166. Gelukkig deden er veel mee, dus ik had zowiezo een prijs. Tot we erachter kwam dat de E-pony’s ook meerekend werden.
Uiteindelijk werd het dus een gedeeld 4de plek!
Nog even naar Denise gekeken, maar Olympic Harry deed zijn naam er geen eer aan. Hij was de hele proef heel vervelend, maar toch nog 142 punten.
Tevreden en met een grote beker keerden wij terug naar De Bongerd.
Met dank aan Charlotte het voorleestalent, en natuurlijk Moeders die de trailer heeft gereden.