Helaas waren we hem naar ong. een half uur uit het oog verloren en konden we het zwijntje niet meer vinden. De politie stond helemaal versteld omdat hij niet zo snel kon lopen die zwijn en we met zn 3en erg goed verdeeld waren over het stukje bos waar we liepen. Als ik had gewilt had ik het beestje kunnen aaien, hij stond eerst steeds zo dichtbij, maar hij kroop je wel achterna dus vond het wel een beetje eng, het blijft een zwijn!
Toen zijn we weer gegaan, zonder resultaat dus. Later hebben we nog wat foto's geschoten gewoon van onze paardjes lekker in de wei, en toen zagen we de politie en boswachter weer op de plek staan waar het was. We zijn er verder niet heen gegaan maar toch ben ik wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren... Wat ik nog het jammerste vind... ik had de camera bij me, maar door alle "medelijden" heb ik helemaal geen foto's gemaakt, ik baal hier wel beetje van want van zo dicht bij, in het bos, heb ik nog nooit een wildzwijn gezien, meestal zitten ze op min. 2m afstand maar deze gewoon een armlengte ongeveer...