We waren het draversforum aan het rijden op het strand tot dat Sicco struikelde in de zee, we waren nog helemaal niet ver maar hij struikelde(doet hij wel vaker helaas)toen viel ik in de zee en hij ook.. hij is van de schrik weggerend en 2 meiden probeerde hem nog te vangen.. hebben hem klem gereden tegen het duin en Sicco is daarop geklommen en sinds dien uit het oog toen verloren.. al die meiden gingen op paarden zoeken en politie bellen en boswachters enz. ik stond natuurlijk zijkienat op het strand en kon helaas weinig doen.. er werden vesten en jassen aangeboden dat ik niet ziek zou worden

Na de hele middag gezocht te hebben hadden we hem nog neit gevonden helaas moest ik proberen te slapen de volgende dag hem proberen te zoeken.
De volgende dag ging ik met Cookie zoeken bij de plek waar hij verdween en helaas ook niet kunnen vinden.. Heeeeeel veel meiden waren al bezig met mensen te bellen en een zoekactie op te zetten en radio gebelt enz. echt helemaal toppie!
Die dag ook niet gevonden.. volgende dag hadden heel veel lieve meiden afgesproken bij johanna's hof om te zoeken overal op verschillende plaatsen want hij kan natuurlijk overal zijn..
Die dag was er ook een speurhond mee en die had een spoor heel klein stukkie en die was het spoor al kwijt helaas..
Toen werd er een vliegtuig voor de woensdag geregelt omdat wie dinsdag vanwege het weer helaas niet konden vliegen..
Woensdag rond half 11 werd ik gebelt door de politie en hij was gevonden door een hele lieve meneer in egmond en die stond met hem te wachten op het veldje bij he tbos in egmond.. hoe zijn verhaal precies is weet ik nog niet.. we gaan nog bij hem opzoek. Ik wilde hem natuurlijk zo snel mogelijk mee naar huis nemen

Hij vertelde dat hij heen en weer aan het lopen was(sicco)en niet wist waar hij heen moest.. toen heeft de meneer hem heel lief benadert en gepraat tegen hem en hem gepakt en gelijk de politie gebelt..
DOLBLIJ was ik!!
Toen waren we hem in de trailer aan het zetten en hij was nog beetje bang.. stijgerde ook 2 keer maar 2e keer ging hij er zo in..
Vlak bij huis begon hij al ontzettend te hinneken en toen da thij er uit kwam ook helemaal gek..
We keken hem even na, en hij had wat wondjes op zijn hoofd.. beetje dunner maar niet mank of iets gebroken GELUKKIG!!
Zo.. wat een verhaal he..
hij heeft dus 4 dagen en 3 nachten in het duin gezwerft

Gek beesie..
Echt nogmaals iedereen heel erg bedankt!!