venusjah schreef:Ik wil wel foto's laten maken,maar mijn ouders zeggen dat dit teveel kost. Maar weet iemand hoeveel dit ong. kost? Dan kan ik misschien sparen voor foto's want mijn ouders gaan dit nooit willen betalen ..
ik eens even spitten in mijn rekeningen, bij sam moesten vorig jaar ook rotgen foto's gemaakt worden maar weet de kosten niet uit mijn hoofd meer.
Het klopt dat het een hele smak geld kost, maar ik denk dat het je in het totaal nog veel meer geld gaat kosten. Paarden zijn een hele dure hobby en helemaal als ze wat krijgen. Het nare van artrose is dat als het echt zo is je paard daar ook last van heeft zonder dat je hem zou rijden. Daarnaast kun je je paard pas gaan behandelen als je zeker weet of hij wel artrose heeft en zoja in welk stadium.
mazzeltje schreef:Ik zou nooit in laten spuiten.
Daar kan nl het kraakbeen later weer slechter van worden en dat is nou precies wat je NIET wilt!
ja dat is weer het hele nare aan het verhaal!
ik vind het ook een beetje apart dat je zonder foto's artrose vast kan stellen en in welk stadium, dit zie je en voel je niet vanaf de buiten kant.