Nu zijn we 8 weken verder. Ben benieuwd wat de smid morgen zegt. opzich loopt Tommie een stuk beter, maar ik denk dat het nog wel wat tijd gaat kosten voordat hij optimaal loopt. We gaan de goede kant op!
Het is wel een hele onderneming hoor, 2 uur rijden voor een bezoek aan de smid. Maar na 3 verschillende smeden is Rob wel de enige die Tommie echt goed op zijn hoeven laat staan. En dat zonder wigjes of andere rotzooi. Tommie heeft nu voor het 'breakover' beslag en achter een klapijzer. Morgen laat ik wel weer een foto zien van het resultaat.
Zohoo, Wat een verbetering al.. Of iig, ik las je vorige topic net . Fijn dat het nu al een stuk beter gaat. Ik heb van de zomer contact gehad met Nassau ivm mijn hoefbevangen merrie en toen hebben ze me ook heel goed geholpen via de mail.
Maar jij gaat naar Visdonk toe dan in Roosendaal?
Heel veel succes iig en ik ben benieuwd wat hij er nu van vind!
het ziet er idd veel beter uit! gelukkig maar! heel veel succes ermee, ik denk wel dat het goed moet komen als ik het zo zie! knuffels aan je paardje!!!
Ben er gisteren dus geweest. Moet alleen nog even een foto maken van het resultaat. Het ziet er alweer beter uit. Vandaag liep Tommie ook gelijk goed de stal uit. Hopelijk komen nu de betere tijden!!!
Ik ben er ook heel gelukkig mee! Vandaag ga ik kijken aan de longe hoe hij draaft. Als dat goed is, ga ik weer rustig met hem aan het werk. Is het nog niet goed, gaan we nog maar even aan de wandel
pffff dat is inderdaad lang dat je 2 uur moet rijden, maar ja als die hoefsmid de enige is die dat kan? Een kennis van ons die zit in deurne op school en haar vader gaat regelmatig met haar paard naar de hoefsmid in emmeloord(!) dat is ook een heel eind.....
Hij loopt nu heel lekker. Zaredag heb ik even gereden en zondag een wandeling gemaakt. Vanavond ga ik weer rijden. Ik wissel zo veel mogelijk af. Dan kan hij rustig op gang komen.