Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ze zadels stelen kan ik me nog iets bij voorstellen maar een deken!

Gelukkig staan mijn pony's niet met deken op het land, maar ze staan wel langs de weg. Savonds staan ze meestal wel in de stal.. 
chant_xx schreef:behalve dan een knettergek meisje waarmee ik ruzie had en dacht wraak te nemen via pindkaas op je pony smeren
te gek voor worden
Het gaat er nog niet eens om wát ze stelen, maar waarom ze zowieso al op iemand anders terrein durven komen, lijkt me echt geen fijn idee, en zeker niet als ze je pony ook mee wilden nemen! chant_xx schreef:behalve dan een knettergek meisje waarmee ik ruzie had en dacht wraak te nemen via pindkaas op je pony smeren
te gek voor worden

Zip schreef:Uh, ligt hij niet gewoon in de sloot? Poebe had zijn deken namelijk zelf al half afgewerkt, vrijdag was dat geloof ik.
mijn pony haalt er alles mee uit maar die krijgt em alleen maar een heel klein beetje scheef... Rianneke schreef:als je tegewoordig niet meer uit kijkt jatten ze alles onder je reet vandaan....
maar dit???Zip schreef:Uh, ligt hij niet gewoon in de sloot? Poebe had zijn deken namelijk zelf al half afgewerkt, vrijdag was dat geloof ik.
als je een deken goed omdoet kunnen ze em niet los krijgen hoor....als je de kruissingels en bilkoorden goed hebt gebruikt en het deken goed past dan...mijn pony haalt er alles mee uit maar die krijgt em alleen maar een heel klein beetje scheef...

Lepeltje schreef:Erg jammer maar hij heeft het dus wel voor elkaar gekregen..
Lijkt me zowiezo niet dat iemand een deken wil jatten, en al helemaal niet een van een shet.. Wat moet je nou met een deken van een shet?
En als ze een poownie hadden willen jatten hadden ze die van ons wel meegenomen, die staan ernaast en dan hoeven ze alleen even een hek open te zetten, dat gaat veel makkelijker.
Vind je niet dat je meteen van het ergste uitgaat?
net wat diegene belangrijk vind toch....