Oproepje!!! (nav het ware verhaal van de ranch...)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tatyana

Oproepje!!! (nav het ware verhaal van de ranch...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 17:50

Sorry als het verkeerd is geplaatst Mods...

Hoi iedereen,

Even een oproepje...

Kan iedereen die in aanraking is geweest met Vivian K. en Co en die er iets over kwijt wil als wij concreet er iets aan gaan doen, mij even een pbtje sturen.

Daarin graag:
- je (bokt) naam
- mail adres
- de reden (Wat is je relatie tot VK of is geweest)

Heel erg bedankt en jullie horen van me...

Dus Reacties Per PB!!

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 21:54

Verplaatst naar VMR

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 09:10

en wat ga jij er dan mee doen??
denk niet dat iedereen die daar is geweest dat zomaar doet, zonder een goede rede.

wreckh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 10:51

Ik heb mijn verhaal gepbt. Heb je hem ontvangen, ging geloof ik iets fout. Ik kijk nog even mijn foto's na of er foto's bij zitten die gebruikt kunnen worden.

Tanja

Re: Oproepje!!! (nav het ware verhaal van de ranch...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 11:58

Misschien dat je iets duidelijker kan zijn? Ik kan hier nl. niet uit opmaken waar het over gaat omdat ik geen idee heb over welk verhaal het gaat, misschien kan je een link plaatsen naar dat verhaal?
Ik ben nl. wel eens in aanraking geweest met iemand met dezelfde naam maar wie zegt dat het om die persoon gaat (er zijn wel meer honden die fikkie heten )
Mag ook via pb hoor.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 12:01

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 12:12

Esmeralda schreef:
denk niet dat iedereen die daar is geweest dat zomaar doet, zonder een goede rede.

Ik weet bijna zeker dat iedereen die daar is geweest eraan wil meewerken Als je het topic nav vd link van Wreck bekijkt, wordt het misschien duidelijker.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 12:58

Thanks voor de link, inmiddels had ik hem ook al gevonden en het topic gelezen.
Het is idd. de zelfde persoon als waar ik contact mee heb gehad maar in mijn geval ging het over totaal iets anders dus ik kan jullie helaas nergens mee helpen.

Ik vraag mij overigens af wat je hieraan denkt te doen? Wetten in Spanje zijn zo anders dan hier, boycotten kan natuurlijk wel en zoveel mogelijk mensen waarschuwen dat ze vooral geen paarden aan deze personen verkopen.
Ik ben vooral geschrokken van de foto van de jaarlingen.....

indianas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:30

hallo ,

ik heb het verhaal gelezen en ik vind het helemaal niet kunnen wat daar gebeurd en die paarden hebben ook hulp nodig , ik heb gezien dat er mensen zijn die het nut niet zien om verder te gaan en klacht in te dienen omdat het in spanje is maar als er niets gedaan word zal het ook niet stoppen zelf al kun je niets aan doen dan heb je toch geprobeerd om daar een einde aan te maken en wie weet kan je toch via een instantie binnen geraken en word de ranch toch verplichtingen opgelegt .
ik vind het te belangrijk om zomaar je ogen er voor dicht te houden en verder met je leven te gaan .
denk aan wat die paarden voelen dag in dag uit dat kan toch niet onbemoeid gelaten worden en jullie waren er bij , laat jullie stem samen gelden en probeer ten minste toch om het te stoppen .

groetjes

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 20:50

Marieke_ schreef:
Esmeralda schreef:

Ik weet bijna zeker dat iedereen die daar is geweest eraan wil meewerken Als je het topic nav vd link van Wreck bekijkt, wordt het misschien duidelijker.

ja dat heb ik gelezen, had alleen even niet de link gelegt met haar.
maar dan nog, wat wil je ermee doen/bereiken.

indianas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 22:24

ik wil gewoon zeggen dat als je misschien om angst voon de eigenaars niets zou doen als de toestand er zo erg is je de situatie niet veranderd en het toch de moeite is om in te grijpen om de ranch te veranderen .
ik ben daar niet geweest dus kan ik niet mee spreken over de toestand maar hetgeen ik gelezen heb geeft toch blijk van weinig respect zowel voor mens als dier en wie weet kunnen ze misschien nog bijleren op de ranch en als minstens toch wat respect tonen waarmee je veel meer bereikt .