pech na de appie dag.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

pech na de appie dag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 23:31

we moesten vanmorgen om half 7 paarden in de vrachtwagen laden,
de hengst shirano en spotty van mij en banc van de gene van wie de vrachtwagen was.
maar ja ik weer, alles vergeten weer terug naar huis.
he he, eindelijk kwart over 7 reden we weg naar bunschoten waar de appaloosa sportdag werd gehouden.
brenda moest eerst rijden in de Z2 met banc. dat ging redelijk goed, had bij alle twee haar proeven een winstpunt en ook nog eens twee keer eerste prijs.
rond half 2 moesten brenda en simone rijden voor bestgaande appaloosa.
eerst ging brenda op banc. en meteeen toen ze er uit de ring kwam moest ze op mij hengst shirano en simone op mijn merrie spotty.
en al bij al werd brenda twee met shirano en later moest ze ook nog twee B proeven rijden hier haalde ze ook weer twee winstpunten en twee keer eerste plaats, en dat voor een hengst dat net 3 maanden goed onder zadel is.
spotty moest ook twee proeven rijden 1 met simone derde prijs en 1 keer met steffani ook derde prijs.
ja zal je denken hoe zo pech?
zo als ik al zei pech NA de appie dag.
om 6 uur in de avond gingen we naar huis de vrachtwagen was al eerder vertrokken. deze haalde ik in bij hardewijk, ik dach zal ik achter rijden of door rijden.
nu dat laatste had ik gedaan, en toen ineens controle politie bij dedemsvaart iedereen aan de kant en blazen met die handel.
en ook nog even diessel controle.
alles goed en konden we verder.
we belde op dat controle was naar de vrachtwagen, reden was dat ik paspoorten bij me had en niet de vrachtwagen.
deze stond met klapband in de kant, spartbord er af tegen andere auto aan goed beschadigd, politie er bij.
dit was in de buurt van nunspeet gebeurd.
maar goed hun wachten op anwb en ik zat al thuis te wachten op mijn paardjes.
komen ze bij de controle, auto aan de kook.
water bij gegoten, maar deze ging net zo snel er weer uit.
al met al waren de paarden pas tegen half 11 in de avond thuis.
na zo'n leuke dag, dat moest eindigen in een pech met alles wat met vrachtwagen te maken had.
niet alleen wij haden het gehad, maar ook de paarden.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78570
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: pech na de appie dag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:52

O nee, dat is balen! En het was zo super gegaan met al die prijzen, jammer dat het zo'n afsluiter moest worden.
Ik vind het vooral zielig voor Shirano, hij was al zo moe! Wat een karakter heeft hij zeg, ondanks dat hij zo moe was bleef hij ervoor gaan! Dit verdiende hij zeker niet!

En troost je, ik was ook laat thuis (alleen niet zo laat als jullie). Toen ik goed en wel op weg was file bij Utrecht. Heb zeker 3 kwartier zo'n beetje stilgestaan omdat er wegwerkzaamheden waren over een stuk van......50 meter.

Geef je paardjes een knuf van mij, ze hebben het verdiend!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:05

Gelukkig is de klapband goed afgelopen maar jullie zullen wel totall loss zijn geweest. Lekker slapen en op naar de volgende sportdag. Of kom je nu ons aanmoedigen op Paard & Koets!

serenta

Berichten: 2279
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:47

Dat is balen zeg, na zo'n dag met die resultaten.

dyaco

Berichten: 1438
Geregistreerd: 22-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:10

yee wat erg hebben de paarden helemaal niks en jullie naruurlijk of zijn jullie allen met de schrik vrij gekeomen ?

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 22:17

gelukkig zijn de paarden en de mensen van de vrachtwagen schik vrij af gekomen, wel was shirano wat nat (zweet angst, denk ik).
in iedere geval was ik bek af en ook de andere die bij me waren, maar helaas moest ik vandaag op fam. bezoek naar hoofddorp, dus uit rusten zat er niet bij.
nee kom niet kijken daar in brabant, dat is me echt iets te ver rijden.
11 nov gaat brenda starten met shirano, dus ik hoop dat ze net zo goed rijd als met de sportdag.
en de meiden simone en steffani hebben het ook netjes gedaan, allebei een derde prijs in de dressuur met de merrie spotty(-shirana).

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 22:20