Ik terug sms'sen of wat hij moest kosten. Iets van 200 euro was het antwoord. Ik terug sms'n, zeker hengstveulen? Even later ging de telefoon. Adrienne vertelde dat ze het veulen nooit gezien had maar dat ze het verhaal had gehoord van Renske (komt hier ook wel eens op bokt) en van iemand bij haar op stal, Ilonka. Het veulen was gefokt door iemand die kennelijk ook slager is. Hij fokt haflingers voor zijn vierspan, en hij had een merrieveulen willen hebben. Een hengst wilde hij niet en het dier moest snel weg, anders zou hij het maandag as. slachten.
Ik deed een bod en vroeg of Adrienne dat door kon geven. Adrienne belt Ilonka en geeft het bod door. Ilonka belde naar die 'paardenliefhebber" en bracht het bod door en belde Adrienne terug met de worden "verkocht" en Adrienne kon mij weer terug bellen dat ik hem had. Ik wilde wel wat meer weten over het diertje, dus ik kreeg het telefoonnr. van Renske. Aangezien het alweer 22.30 uur was en dus te laat om te bellen besloot ik om te sms'sn. Renske belde mij al snel op
en was erg enthousiast dat ik het veulen gekocht had. Ze beschreef hem als een stoer veulen, mooi donker van kleur, behoorlijk aan de maat, met een smal blesje. Nou ga ik eens bekijken wat ik er mee ga doen. Het liefst verkopen aan een echte liefhebber, want ik heb te veel paarden intussen. Afijn, we zullen wel zien.