zoals een aantal van jullie hier miss al een keer gelezen hebben ga ik verhuizen naar friesland en moet ik me verzorgpaardje achterlaten. mijn verzorgpaardje wout.
afgelopen maandag de 22e ging ik voor de laatste keer met hem naar de ponyclubles toe. we moesten er deze keer rijdend naartoe omdat we geen trailer tot onze beschikking hadden. het heenrijden ging lekker en ook de les ging goed. op de terugweg was wout ook lekker voorwaarts. en toen gebeurd het. ik was aan het galoperen in de berm en maakte een overgang naar draf omdat er een oprit was. en opeens struikelde wout. hij verloor grip met zn achterhand en voor ik het wist lagen we samen op de grond. wout stond gelukkig meteen op en ik ook. mn vriendin was gelukkig bij me en die belde snel marc op. marc is de zoon van de eigenaar. wout had zn hele linkerknie openliggen en zijn bovenlip was ook stuk. gelukkig liep hij niet kreupel en zijn we helemaal met hem naar huis gelopen. dat duurde ongeveer een uur. thuis kwam ik er pas achter dat mn eigen knie ook helemaal los was en mn paardrijbroek kapot. de dag erop hebben we wout weer in de wei gezet hij schijnt nergens last van te hebben. hoewel de schrik er bij mij goed inzit.
Pfff dat verhaal ken ik!! Ik heb presies het zelfde meegemaakt. Ik was met mijn paard in de weide aan het wachten tot mijn weidegenootje klaar was met zadelen ik reed een rondje in galop en wilde terug nemen naar draf hij struikelde en kon niet meer blijven staan zo`1 2 3 lagen we allebei op de grond ik heb 2 weken een lam gevoel in mijn arm gehad en last van mijn heup gelukkig had me paard alleen een tand door de lip en wat stijfjes de volgende dag
Gek hoe zoiets zo plots kan gebeuren zo rijdt je lekker en zo lig je plat
Wat rot voor je maar gelukkig heeft je paardje niks. Ik heb ook hetzelfdemeegemaakt.
Galoppeerde buiten, reed een bocht en ze stapte in een kuil die een hond had gegraven. we sloegen over de kop en zij kwam met t zadel op mn rug terecht. Ben afgevoerd met de ambulance...
Ja dat heb je zeker gehad! ze dachten dat mijn bekken geknapt waren aan beide kanten. Uiteindelijk "alleen maar" zwaar gekneust en paar weken rust moeten houden en met krukken gelopen etc.