Toen flipte Devil...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sweet_LeO

Toen flipte Devil...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 21:58

Ik was dus net in de les aan het springen het ging echt super!! We zaten op de 60cm. Maar dat is goed als je erbij bedenkt dat ik Devil nog maar net 1 maand heb. Maar goed toen gingen we dus een in-uitje springen maar hij stond dus ertussenin voor paarden. Dus Devil ging met zijn eigenwijze kop stil staan. Maar aangezien hij bang is voor zweepjes kon ik dus gene tik geven, dus ik spoor Devil aan, Devil achterwaarts loopt ie met z'n benen tegen de 1e hindernis dus hij schrikt zich rot en springt alsnog. Maar na de hindernis gaf hij een aantal bokken en ging ook nog steigeren. En dat was echt hoog!! Dus ik val keihard op de grond. Maar dat gespje van te teugel bleef aan mijn hand zitten tijdens de val dus nou heb ik een snee in mijn hand met 5 hechtingen en een gekneusde enkel Maar ik was weer zo eiegnwijs om toch weer op Dev te klimme en ik heb nog een keer om over mijn angst heen te komen een steiltje van 50cm. gesprongen toen Dev rustig was. En dat ging ook weer super

skara

Re: Toen flipte Devil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 22:01

Ik vind het knap van je dat je er terug beent opgegaan en nog een sprongetje hebt gedaan.

Hopelijk geneest je wond snel zodat je terug kan gaan rijden.

Sweet_LeO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-05 19:34

Ik mag een week niet rijden... Iig voordat minj hand over is nu mijn enkel nog af wachten... Ja ik moest en ik zou weer springen op dat rare beest... ik heb hem vanochtend een in-uitje op 40cm. lo laten springen dat ging heel netjes... Nou hopen dat hij het onder het zadel ook doet....

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 16:15

Jah.. Maar dat is ook even dat de combinatie klikt..!

Sweet_LeO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 17:09

Nou die klikt wel hoor... Ik verkoop Devil nooit Hij is juist een uitdaging vooral met springen Maar hij begint in de omgang al steeds meer op Nozem te lijken... Hebben jullie rtouwens nog een tip om je verdriet te verwerken? Ik hoor het graag...

Nozem hoe moet ik zonder jou leven?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 21:41

Je bent een kanjer...alleen zou ik Devil een andere naam geven....

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 00:46

Ik vind het hardstikke goed van je dat je na de val weer op je paardje bent gestapt. Dat is goed voor je zelfvertrouwen. Straks durf je nooit meer op hem en dat schiet ook niet op. Iedereen valt wel eens van zijn paard en zeker bij het springen. Probeer vertrouwen op te bouwen met je paard. Heel veel plezier met je paardje gewenst. Misschien is een andere naam toch wel leuker ?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 00:47

ja ha ha Devil doet zijn naam eer aan,

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 15:15

off topic: mijn pony (die nu verkocht is) heet ook Devil en die is dood braaf

on topic: goed dat je er terug bent opgegaan zo krijg je idd terug vertrouwen.