paardenmarkt keuring! mijn super pony word eerste!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

paardenmarkt keuring! mijn super pony word eerste!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:05

hoihoi

jaarlijks word er bij ons in het dorp een paardenmarkt gehouden, dan mag je met je paard meedoen met de keuring en je kan dan ook eventueel rondjes lopen met kindjes er op, ik dacht nou ik doe mee, leuk lekker voor de lol!

vriendin van me heeft bonny ingevlochten, heb dr beentjes gewassen en dr lekker laten glimmen. ik denk dat er zo'n 35 paarden en pony's meededen.

je moest een rondje voor de jury lopen en dan beoordeelden ze je pony. en ze kwamen langs als je pony vast stond en keken dan naar dingen (we wisten niet wie de jury was tijdens t langslopen dat was wel grappig). ik moest na de eerste ronde terug komen met nog 3 andere pony's, ook 4 paarden en veulens moesten terug komen, na overleg van de jury moesten mijn pony en nog 2 voorkomen, en nummer 3 werd ik niet... nummer 2 ook niet...dus dat betekende: ik werd 1e!!! jeetje wat was ik blij! doe je ff met je pony mee voor de grap word je eerste, een leuke beker en medaille waren de prijs!

bij de paarden zaten er 2 friezen en 1 rijpaard in de prijzen,
toen werd de wissel beker uitgereikt, dit is egt een mega beker kan je bijna niet houden haha..

en ja hoor ook dat nog, heb ik dat mega ding nog gewonnen ook!!! egt zoo leuk! ben helemaal trots op mn ponie! en bij die wisselbeker kreeg ik ook een bon van 100 euro die ik in een kleding zaak mag besteden!

kortom een leuke geslaagde dag.. het maakt het wegdoen van mijn pony alleen niet makkelijker... ik wil graag over op de paarden maar heb er zo'n moeite mee om dr weg te doen!

foto's volgen trouwens nog! die staan nog op de digi!

xxx een trotse bonny4life!

hier ff een foto van mn toppertje!
Afbeelding

_Elise

Re: paardenmarkt keuring! mijn super pony word eerste!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:12

woow mooi beesje en gefeliciteerd;)

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:18

Goh wat ontzettend gaaf zeg, dat je pony zomaar eerste wordt op deze keuring.
Trouwens wel erg leuk dat je niet weet wie de jury is. Dat maakt het extra spannend en van de andere kant kan je misschien meer ontspannen.
Van harte gefeliciteerd met je prijzen en zet de wisselbeker maar op een plekje waar je hem elke dag kan bekijken, tenslotte moet die volgend jaar weer terug he.
Lijkt me inderdaad ontzettend moeilijk nu om je pony te verkopen, al zal je zonder al deze prijzen toch ook wel heel erg aan haar gehecht zijn.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:24

ja precies daar staan de prijzen natuurlijk los van! ben zoo gek op haar maar wil ook zo graag verder in de paarden en ben nu 19, ik wil mijn pony ook nog een toekomst bieden met iemand anders en tijd en geld heb ik niet voor twee, ik vond het ook wel erg leuk dat de jury niet bekend was van te voren! zo konden ze ook makkelijker kijken denk ik en ben je zelf ook wat relaxter! Lachen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:27

Ik heb het gezien, Het was in bunschoten/spakenburg he, wij wouden kijken naar shetlanders die te koop waren, en ik dacht al te herkenne, was je er ook met je shetlander ?
er stonden 3 vosbonte en een witte die waren te koop maar die vonden we niet leuk, die waren eigenlijk voor de keuring maar ide man wou ze eventueel ook wel wegdoen, en er stond ook een vosje die ging niet weg, en ook een donkdergrijzige ingevlochten met blauwe bandages, die vonden we heel cool, maar wij gingen erheen omdat het paardenmarkt was, wij vragen of er nou ook een stuk was waar alles te koop stond, nee dat was sochtend geweest, en in de krant stond vanaf 2 tot 6 uur wel vaag. dus nog geen leuke shet gezien die te koopw as.

priinCess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:30

van harte en wat een mooi paard Vingers aflikken Vork

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:34

ja klopt het was in bunschoten-spakenburg! maar heb ik jou gezien, ken ik je ook?:) maakt verder niet uit en ja we waren ook met een shet, de grijze met bandages, deze is jammer genoeg net zaterdag verkocht!maar hij blijft nog tot augustus vandaar dat we m nog mee hadden vandaag... ik weet niet precies hoe het zat met de paarden die te koop waren, vond dat ook een beetje vaag want ik dacht dat ze die apart zouden opstellen smiddags maar heb ze niet gezien! wel raar dat ze dat dan s ochtends hebben gedaan! zoek je een veulen shet of egt een oudere? misschien weet ik nog wel een leuk veulen!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:38

Mijn vrinedin wil een veulen een hengstje.

we vonden die erg leuk en wouden het nog vragen, maar ze waren allemaal zo netjes een man zei dit is de keuring. ik dacht die herken ik ergens van hij was een beetje onrustig he Haha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:38

ik weet niet of je mij gezien hebt, denk het niet ik weet niet. ik had een kindje in de buggie bij me.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:40

ehhh nee denk t niet... ik heb zo veel mensen gezien vandaag haha.. maar succes met het zoeken naar een shetje!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:43

Dankje Lachen

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:57

Jou pony lijkt echt op Joy, naja dr hoofd dan! Echt beter dat we klaar zijn met school! (heb alleen zo eindgesprek nog en volgende week toetsweek)
Groetjes Iris

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:05

hey roelinda
gefeliciteerd !!!!
bonny is echt een hele leuke pony

groetjes ageline

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:07

Super goed hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 21:00

wat heb jij een mooi paardje zeg Ja

Morgen ( 18 juni ) is er ook weer een paardenmarkt. Ik ga daar gezellig heen. Er is ook kermis etc. Ik denk dat er wel een verslagje met foto's op bot gaat komen Lachen