jaarlijks word er bij ons in het dorp een paardenmarkt gehouden, dan mag je met je paard meedoen met de keuring en je kan dan ook eventueel rondjes lopen met kindjes er op, ik dacht nou ik doe mee, leuk lekker voor de lol!
vriendin van me heeft bonny ingevlochten, heb dr beentjes gewassen en dr lekker laten glimmen. ik denk dat er zo'n 35 paarden en pony's meededen.
je moest een rondje voor de jury lopen en dan beoordeelden ze je pony. en ze kwamen langs als je pony vast stond en keken dan naar dingen (we wisten niet wie de jury was tijdens t langslopen dat was wel grappig). ik moest na de eerste ronde terug komen met nog 3 andere pony's, ook 4 paarden en veulens moesten terug komen, na overleg van de jury moesten mijn pony en nog 2 voorkomen, en nummer 3 werd ik niet... nummer 2 ook niet...dus dat betekende: ik werd 1e!!! jeetje wat was ik blij! doe je ff met je pony mee voor de grap word je eerste, een leuke beker en medaille waren de prijs!
bij de paarden zaten er 2 friezen en 1 rijpaard in de prijzen,
toen werd de wissel beker uitgereikt, dit is egt een mega beker kan je bijna niet houden haha..
en ja hoor ook dat nog, heb ik dat mega ding nog gewonnen ook!!! egt zoo leuk! ben helemaal trots op mn ponie! en bij die wisselbeker kreeg ik ook een bon van 100 euro die ik in een kleding zaak mag besteden!
kortom een leuke geslaagde dag.. het maakt het wegdoen van mijn pony alleen niet makkelijker... ik wil graag over op de paarden maar heb er zo'n moeite mee om dr weg te doen!
foto's volgen trouwens nog! die staan nog op de digi!
xxx een trotse bonny4life!
hier ff een foto van mn toppertje!